Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.9.2011
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.


Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Důsledkem nadprůměrných hardwarových nároků je, že větší množství majitelů slabších počítačů bude muset snižovat detaily. Položek s nastaveními má ale hra dostatek a jejich účinnost je slušná. Tentokrát jsem vliv nastavení na výkon měřil s AMD Radeonem HD 5770 v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým morfologickým vyhlazováním hran.

Detail Mode

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Detail Mode Ultra/Low

Prvním nastavením je Detail Mode, kdy ze scény zmizelo několik menších křoví. Výkon se zvýšil o jeden snímek za sekundu.

Character Detail

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Character Detail Ultra/Low

Rozdílů v nastavení Character Detail jsem si nevšiml, postavy i jejich animace zůstaly stejné. Ani výkon se nezměnil.

Texture Quality

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Texture Quality Ultra/Lowest

Doslova propastný je rozdíl v rozlišení textur, které jsou na nejvyšší nastavení velmi detailní. Po snížení na minimum vzrostl framerate z 29 na 33 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.