Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost
autor: Tomáš Šulc , publikováno 19.9.2011
Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Red Orchestra původně vznikla jako modifikace pro Unreal Tournament 2003. Později se osamostatnila a nyní vyhází její druhý díl. Ten míří na mety nejvyšší a bezesporu jde o výbornou realistickou střílečku. Také vizuální stránka je dobrá. Ačkoliv jde „jen“ o upravený Unreal engine 3, budete na často pozitivně překvapeni.


Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Po technologické stránce se druhá Red Orchestra povedla. Ačkoliv je hra postavena na třetím Unreal Enginu, který již není nejmladší, s množstvím úprav vypadá hra dobře a některé efekty jako například sluneční paprsky vypadají i dnes nádherně. Pochvalu si zaslouží také fyzika. Použit je engine PhysX od nVidie. Místo na efektní ničení se však tvůrci zaměřili na realistické chování zbraní a dalších aspektů, přičemž i to má mnohé do sebe a dává to střílečce ještě větší nádech realističnosti.

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Co se týče hardwarových nároků, jsou sice vyšší než je zvykem, není se však čeho bát. V nižších rozlišeních si naprosto plynule zahrajete s grafickou kartou nižší střední třídy, do Full HD pak potřebujete o něco výkonnější hardware ideálně na úrovni nVidia GeForce GTX 560 či AMD Radeon HD 6870. Ani to ale nejsou highendové karty s cenou mimo možnosti drtivé většiny populace.

Podobná pravidla platí pro nároky na výkon procesoru. Majitelé starých dvoujádrových čipů Intel Core 2 Duo či AMD Athlon X2 mohou mít problémy, s druhou generací Phenomů a procesory Intel řady Core iX si však zahrajete plynule a bez problémů.

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

Pokud náhodou patřičně výkonný stroj nemáte, není důvod zoufat. Nastavení grafiky je ve hře spousta a pokud je rozumně snížíte, lze si zahrát plynule i na starších strojích. Je sice pochopitelné, že úměrně s tím jde dolů i kvalita grafiky, pokud však detaily nesnížíte na úplně minimum, vypadá Red Orchestra 2 stále velmi obstojně.

Poděkování

Děkujeme partnerům Asus, Dell, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili další vybavení na testy.

Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost

 Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost Red Orchestra 2 — Vyladěný Unreal Engine i hratelnost



Tagy: red orchestra 2  test  recenze  rozbor  review  unreal engine 3  physx  vliv nastaveni na vykon  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
19.9.2011 05:31:34   89.176.243.xxx 745
Konečně zas ňáká hra z 2. světový, už mě ty Afgánistány a podobný kraviny unavujou. Dřív se na tuhle dobu nadávalo a dneska ji vítam jako změnu.
19.9.2011 10:34:23   89.176.238.xxx 170
Moje řeč. Miluji WW2, nejvíce mám snad dodnes rád MoH:AA, bezkonkurenční. A RO2 má skvělý MP, opatchovat pár výraznějších chybek by bodlo, jinak je to FPS MP kapitola sama pro sebe
19.9.2011 07:58:40   213.192.6.xxx 40
Pidala napsal:
Konečně zas ňáká hra z 2. světový, už mě ty Afgánistány a podobný kraviny unavujou. Dřív se na tuhle dobu nadávalo a dneska ji vítam jako změnu.
http://www.youtube.com/watch?v=56-YSOVebqc

Osobně již hru hrají a je to vážně zážitek.
Hlavně tahle hra je poněkud jiná než ostatní střílečky na trhu (vynechám Armu, samozřejmě - to je také kapitola sama pro sebe). Je to hodně realistická/autentická hra a zatímco nový Battlefield (předpokládám) bude mít klasické arkádové ovládání tanků, tady je to ovládání velice komplexní a opravdu autentické. Mrkněte sem:
>
19.9.2011 08:27:00   93.99.208.xxx 512
Pidala napsal:
Konečně zas ňáká hra z 2. světový, už mě ty Afgánistány a podobný kraviny unavujou. Dřív se na tuhle dobu nadávalo a dneska ji vítam jako změnu.

No vidiš to a já mám zrovna WW2 naprosto plný zuby a rád si dám modernu. Kdyby v tomhle stylu udělali něco moderního, kupuju.
19.9.2011 09:16:39   94.230.150.xxx 33
cursedslayer napsal:

No vidiš to a já mám zrovna WW2 naprosto plný zuby a rád si dám modernu. Kdyby v tomhle stylu udělali něco moderního, kupuju.

Co takhle America's Army 3? Prvni hra na Unreal Enginu 3 a navic zadara.
19.9.2011 09:20:10   212.5.218.xxx 61
Tiež som si robil osobne test nastavení grafiky v RO2 a z vlastných skúseností viem, že rozdiel medzi Lightning na najvyššom a najnižšom nastavení je priepastný (zmiznú v podstate všetky svetelné efekty, tzn. aj dynamické tiene a hra vyzerá až na rozlíšenie textúr a počtu a kvality "trávy" skoro ako na lowest), na druhú stranu 3D Vision začne fungovať bezchybne (keď nie je Lightning na lowest tak pre každé oko sa renderujú tiene v inej polohe a pôsobí to veľmi rušivo). Ono je treba hru reštartovať po každej zmene nastavení aj keď na to hra nevzyve, inak sa zmeny nastavenia nemusia prejaviť.

Taktiež ultra nastavenia radi zhadzujú hru v multiplayeri (v SP to ide spoľahlivo), povypínal som všetky zaškrtávacie efektíky (Bloom atď.), slidery som nechal na Ultra a už to nepadá. Pre hru zameranú na MP je to dosť kritický problém. Neviem ktorý z nich konkrétne to robí, nechcelo sa mi zisťovať. Mimochodom posledný patch spojazdnil štatistiky a achievementy (hurá!) ale neviem či mi práve ten nespôsobil tieto pády, nepamätám si už či som predtým MP hral aj s tými efektmi (Bloom atď.) zapnutými.

Inak súhlasím s autorom že hra má peknú grafiku a má prečo byť taká náročná, na nete sa však vyskytuje množstvo hlasov ktoré označujú hru za graficky podpriemernú a s prehnanými nárokmi... možno to na niektorých tak pôsobí, keďže sa tu nič neleskne
19.9.2011 09:23:17   212.5.218.xxx 10
Expendable napsal:
cursedslayer napsal:

No vidiš to a já mám zrovna WW2 naprosto plný zuby a rád si dám modernu. Kdyby v tomhle stylu udělali něco moderního, kupuju.

Co takhle America's Army 3? Prvni hra na Unreal Enginu 3 a navic zadara.

Možno ARMA(2)? Tiež sa snaží tváriť ako simulátor reality, ale neviem zhodnotiť či je na úrovni/lepšie/horšie ako RO2.
19.9.2011 09:40:05   213.194.215.xxx 220
Opět přítomná "bomba" od vývojářů v podobě rozdílu herní scény při nastavení grafiky Low/High. Někdo bude ležet na zemi snažit se trochu schovat v trávě nebo porostu a ten kdo bude mít low nastavení (což asi nebude málo hráčů) ho uvidí na rovné zemi bez textur, jak tam válí sudy. S tím by už mohli sakra vývojáři po těch letech něco dělat, pořád jak u blbců na půdě !!

Jinak hra vypadá zajímavě, určitě láká ale takové detaily ji u mě osobně dost snižují hodnocení.
19.9.2011 10:32:25   89.176.238.xxx 80
To je taky pravda. I když na první pohled mi to srovnání MAX/MIN nastavení hry připomnělo v prvním případě přesvícený Far Cry 2 a v případě druhém MoH:AA
19.9.2011 10:16:11   213.220.196.xxx 518
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.9.2011 12:38:47   78.108.157.xxx 20
Zdravím, chtěl bych se zeptat autora článku, jestli v kapitole "Vliv procesoru na hru" je hra testována se zapnutými PhysX efekty. Aby si člověk udělal obrázek, jak je ta pokročilá fyzika náročná na výkon procesoru.
Dík
19.9.2011 13:19:09   89.173.96.xxx 00
Tiež som zvedavý na túto otázku. Aj keď taký test ti napovie akurát ako je to náročné v tejto hre a nepovie nič o tom ako náročné to môže byť vo všeobecnosti a a už vôbec to neodpovie na otázku či je potrebné tieto efekty počítať na GPU.
19.9.2011 12:44:04   81.200.55.xxx 10
Mám DDE edici této hry a hratelně jsem velmi spokojený, horší je potom množství bugů a problému, které hru obklopují. Nadruhou stranu vývojáři makaj aby to dali dopořádku a pracujou 15 hodin denně.

Hra je velmi náročná z důvodu, že mapy jsou opravdu obrovské a hlavně otevřené a jakmile v ní pobýhá 64 hráču tak je to záhul. Připadá mi, že víc než AA fps žerou hlavně stíny. Pro ty kdo maj problemy doporučuju vypnout framrate smoothing a stíny.

hru můžu s klidem doporučit, ale musíte počítat s tim, že čudlík W a levé tlačítko na myši vám k hraní opravdu stačit nebudou.
19.9.2011 13:08:05   95.103.217.xxx 23
To je pravda, ale každý profi hráč ti povie, že hráva zásadne na lowest detailoch. Jednak kvôli čo najvyššiemu framerate a jednak kvôli týmto veciam, aby mu v hernom priestore zavadzalo čo najmenej vecí. Funguje to tak roky aj u iných, tak neviem prečo to konkrétne tejto hre vyčítať.

Bežný hráč bažiaci po čo najkrajšej grafike a profi hráč naopak po čo najlepšom skóre sú 2 úplne rozdielne veci. Profík grafiku nerieši, jeho "úchylka" je v niečom inom.

Autori hry asi na tieto veci pozerajú ináč, jednoducho len chcú hru sprístupniť čo najširšiemu spektu hráčov. Nepovedal by sm, že je to bug, skôr zámer.
19.9.2011 13:09:29   89.173.66.xxx 10
Je to cisto multiplayer alebo aj normalne single sa da zahrat? Z 2.svet su najlepsie hry
19.9.2011 18:03:05   213.192.6.xxx 10
Triplespace napsal:
Je to cisto multiplayer alebo aj normalne single sa da zahrat? Z 2.svet su najlepsie hry
Je tam i singleplayer; za každou stranu (jsou dvě - Němci a Sověti) myslím 12 misí + několik tréninkových. Je to však spíše řetězec zápasů s boty podléhající pravidlům multiplayerové části než plnohodnotná SP kampaň. Na druhou stranu ta hra má výbornou atmosféru a hlavně si na ni zvyknete; tohle fakt není CoD ani jemu podobné tituly...
19.9.2011 13:59:39   213.194.215.xxx 42
davison napsal:
To je pravda, ale každý profi hráč ti povie, že hráva zásadne na lowest detailoch. Jednak kvôli čo najvyššiemu framerate a jednak kvôli týmto veciam, aby mu v hernom priestore zavadzalo čo najmenej vecí. Funguje to tak roky aj u iných, tak neviem prečo to konkrétne tejto hre vyčítať.

Bežný hráč bažiaci po čo najkrajšej grafike a profi hráč naopak po čo najlepšom skóre sú 2 úplne rozdielne veci. Profík grafiku nerieši, jeho "úchylka" je v niečom inom.

V tom s tebou nesouhlasím. Od roku 2002 se pohybuji na progaming scéně od CS,CoD1 po CoDMW2 a nikdy jsem grafiku neořezával, vždy jsem hrál na maximum, co mi hra dovedla poskytnout bez toho aby mi takové nastavení nějak stěžovalo samotnou hru nebo "výkony" v ní. Takže to co píšeš je jen z části pravda a spíše se to liší od hráče k hráči, jak se ke hře postaví. Snížené detaily, rozhodně nepomohou k lepším výsledku, samotný výkon spočívá na hráči, jeho vyvinutých reakcích a myšlení ne na ořezané grafice i když zmíněný rozdíl v detailech v téhle hře LOW-High vedou k zamyšlení
19.9.2011 14:38:05   193.87.75.xxx 11
Podobná pravidla platí pro nároky na výkon procesoru. Majitelé starých dvoujádrových čipů Intel Core 2 Duo či AMD Athlon X2 mohou mít problémy

To je zaujimave tvrdenie, tvrdit nieco bez toho aby som to otestoval. Nehovoriac o tom, ze tu clovek opakovane cita, ako Phenomy II nemaju ziadne problemy a Core 2 naopak ano. Z testov co som zatial videl jednoznacne vyplyva, ze vykon Core2 Quad a Phenomov II je porovnatelny...
19.9.2011 16:00:36   88.103.137.xxx 40
Záleží na hře, v BC2 na LOW jako profík ani omylem Nejen že máte kratší dohledovou vzdálenost což je třeba v mapě Heavy Metal na škodu, ale také foliáž na porostu je temnější a méně průhledná (je více jednolitá a nevidéte kdo v ní je). Hraji zásadně na High.
19.9.2011 15:03:15   95.82.154.xxx 100
Citace:
Ačkoliv je hra postavena na třetím Unreal Enginu, který již není nejmladší...


To si tady taky budeme hrat na cisla jako u browseru? Cim vyssi cislo tim lepsi?

Vzhledem k tomu, ze UE3 je updatovany kazdy mesic ma v sobe vsechny nejmodernejsi featury, ktery ma i Cryengine 3 (jedinou vyjimkou je destrukce terenu).
Kde najdete v CryEnginu adaptivni teselaci, bokeh filtry nebo hromady predpripravenych casticovych efektu? Nikde. Proste koduj, koduj, koduj az se z tebe bude kourit

To s cim se v CryEnginu pracuje v zakladu je sice velmi user friendly, ale vsechno ostatni se musi tvrde dokodovat. Zkuste si treba v CryEengine3 udelat dve slunce, v editoru nemate sanci. Dokumentace CE3 je priserna a neuplna, technicka diskuzni fora Crytecu oproti foru Epicu zeji prazdnotou.
Na forech Epicu neni problem si pokecat s Jeffem Wilsonem, Timem Sweeneym, Markem Reinem nebo hlavnim programatorem Epicu Stevenem, Polge, kteri vam velmi radi poradi. Moderatori primo z Epicu reaguji a zapracovavaji do enginu technicke namitky a pripominky velmi rychle. Na forech CE3 se nikdo z Cryteku vubec neukaze.

To ze programatori a grafici bud nedokazou vyuzit plnou silu UE3 a nebo tam nacpou hromady post-process efektu se pak jevi jako zastaralost enginu. Jenze on UE3 je velmi modularni engine, kterej je vlastne spis stavebnice, proto neni problem do nej neco rychle implementovat nebo ho silne modifikovat (viz. Borderlands 2 nebo ten zmineny Bioshock).

Uf to sem se zas rozkecal
19.9.2011 15:46:22   88.100.201.xxx 80
MarlczBoro napsal:
takovou hrou bych si nikdy comp neza*ral...

asi to nemáš v hlavě OK
19.9.2011 18:41:01   78.108.157.xxx 50
Každopádně vzhled hry je pro mě příjemným překvapením. Asi to bude nejlépe vypadající hra na UE3. Jde vidět, že tvůrci nemuseli řešit nějaké konzole a mohli pěkně nasolit ostřejší textury a pěkné dynamické stíny. Škoda těch místama znatelných propadů fps a častných bugů.
19.9.2011 18:47:16   85.71.221.xxx 50
Hra je podle mě výborná, jak autor podotknul, protože je to plnohodnotná PC hra, má vyšší nároky za které jsme odměněni nádhernou grafikou. Ještě doladit nějaké ty bugy a už se jen můžeme těšit z realistického zážitku a již potvrzených budoucích módů z Normandie, Pacifiku, první světové války a Vietnamu
19.9.2011 21:54:17   188.112.76.xxx 011
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
19.9.2011 21:58:04   89.176.243.xxx 50
Dobrej vtip, CoD3 je jenom pro konzole a vyšlo to i pro PS2, z toho musí bejt jasný že tohle musí vypadat líp.
19.9.2011 22:55:20   83.252.158.xxx 05
nechcem to napisat neprofesionalne ale mne sa jednoducho graficke spracovanie tejto hry nelubi ani trochu. Je to kombinacia priemernej grafiky s velmi zastaralym dizajnom jednotlivych levelov.
20.9.2011 07:30:08   89.176.243.xxx 30
Leveldizajn odpovídá prostředí kde se to odehrává a grafika je typicky unrealovsky přesvícená a podobně ale rozhodně neni špatná, koukni se na CoD, tohle má proti tomu grafiku jako Crysis proti Doom3.
20.9.2011 07:56:57   188.112.120.xxx 011
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.9.2011 17:49:13   89.176.243.xxx 20
Tak za 1. tahle hra se odehrává ve Stalingradu za 2. světový války, co by tam jako mělo bejt? Koloseum, World Trade Center, Pražskej Hrad? Nebo co? A za 2. CoD má grafiku na úrovni roku 2007 a bez jakýhokoliv vývoje, vypadá to furt stejně, v týhle hře ta grafika neni kdoví jaká, třeba modely a leveldizajn je podobnej jako třeba Medal of Honor Airbone, ale i z těch obrázků je vidět jak jsou tam unikátně detajlní textury a plno různejch detajlů který průměrný zkonzolený hry nemaj. A hlavně jde o tu hratlnost, CoD je jedna velká nuda, tohle jsem ještě nehrál ale vypadá to celkem nadějně.
20.9.2011 11:19:48   213.192.6.xxx 40
imperator napsal:
No Cod je ovela krajsi...toto je fakt divne a suche...onicom...nechapem kde s tym chcu dnes prerazit fakt tak na urovni UT2003 heh
Právěže ta hra vypadá děsně... dobově a uvěřitelně (jen by to chtělo místy stáhnout ten bloom a bylo by to skoro dokonalé). CoD mi oproti Orchestře přijde takové umělé, s přesaturovanými barvami (i když to není žádný extrém, v tomto ohledu jsou horší hry) a tak trošku... neumělé. Orchestra podává obraz syrovým způsobem, vždyť v nastavení postprocesu máte volbu "War Movie", která přidá post efekty navozující patinu dobového válečného snímku. Na tuhle hru se nesmíte dívat jak na CoD, je to úplně jiný titul.
20.9.2011 17:52:09   89.176.243.xxx 10
Souhlas, hlavně je to konečně zas ňáká změna, hrát za amíky proti arabákům už mě fakt nebaví. Nevim jestli ty co nadávaj na leveldizajn někdy viděli ňákej dokument nebo fotky z Ruska v tý době, ale ono to tam přesně takhle vypadalo!!!
20.9.2011 14:30:36   94.229.39.xxx 06
vypada to biedne,ide to hrozne,na 6970 to pada pod 60 fps na ultra nastavenie pri fullhd
20.9.2011 17:53:45   89.176.243.xxx 11
Asi vývojáři nemaj rádi červený.
20.9.2011 18:29:54   85.163.52.xxx 20
on Unreal engine v novějších verzích Radeonkám moc nesedí. UT3 je v pohodě, ale třeba v Bulletstormu se občas chová divně - zničeho nic propady fps a občas menší chybky v nasvícení. Sice nic tragickýho ale je vidět že není s Radeony nejlepší kamarád....
20.9.2011 18:37:13   89.176.243.xxx 12
Bulletstorm je hlavně pěkná sračka konzolová, ta hra nemá na PC co dělat, dělá tam tak akorát ostudu.
20.9.2011 22:57:53   213.192.6.xxx 10
Pidala napsal:
Bulletstorm je hlavně pěkná sračka konzolová, ta hra nemá na PC co dělat, dělá tam tak akorát ostudu.
Bulletstorm je náhodou parádní odreagovačka Sám jsem se u toho děsně bavil (ano, víc než třeba u CoD), mnoho způsobů likvidace protivníků, sympatické postavy, béčkově trhlý, ale symaptický příběh... mě se ta hra líbila. Bylo to takové nevážné, vtipné béčko na pobavení a odreagování. Nic víc od té hry nejde čekat. Mne se Bulletstorm líbil, navíc některé lokace tam vypadají fakt hezky (vodopády a přehrada)
20.9.2011 23:11:30   89.176.243.xxx 00
No to já u toho celou dobu tak leda nadával jak se to ovládá konzolově a jak tam každá věc bliká jak u debilů. A hlavně mně jako fanouškovi sci-fi strašně vadilo že to prostředí a většina nápadů jsou vykradený ze star treku a hvězdnejch válek. Jako na zablbnutí dobrý, ale bohužel gamepad u pc nemam, takže asi tak.
21.9.2011 00:32:05   85.163.52.xxx 00
gamepad netřeba, stačí se pohrabat v nastavení a vypnout třeba AIM....
mě tam asi nejvíc namíchlo že na přeskočení sebemenší překážky jsem musel mačkat mezerník. I to autouzdravování jsem skousnul, ale tohle ne. Je vidět že se s konverzí nepárali, buhužel...
jinak to mohla být FPS roku - výborný koncept a používání kopu se u FPS taky moc nevidí. A na mulťák by to byla mnohem lepší řežba než třeba UT který je proti Bullovi nesmírně nudný.
21.9.2011 00:55:44   85.161.8.xxx 00
a taky mě dostalo že se nedá nikam spadnout. Na jednu stranu brutální styl a na druhou vodění za ručičku aby to mohli hrát i pětiletá děcka. Jsou to drobnosti ale úplně strhaly výbornou hru. Mě by nevadilo že je to konverze, ale vadí mi že je tak šíleně odfláknutá, takový styl ovládání na pc absolutně nepatří.
21.9.2011 06:18:51   89.176.243.xxx 00
jo mohla to bejt výborná hra ale ta konzolovost je prostě u týhle hry moc, něco jsem ochotnej zkousnout, ale tohle bylo na mě moc
21.9.2011 00:36:59   85.163.52.xxx 20
většina lokací je opravdu nádherná. Unreal engine vůbec není zastaralý, záleží na tom co se do hry zakomponuje. Je třeba ohromný rozdíl mezi snad první hrou na U3 RS Vegas 2 a Bullem. Ještě víc by mu slušely HD textury. Je škoda že Unreala Epic neaktualizuje, na posledních verzích toho enginu by znatelně omládl.
21.9.2011 06:21:16   89.176.243.xxx 00
Jsem zvědavej na id Tech 5 a mohli by rovnou vydat i novýho Quaka, ale až po Doomovi, na toho jsem zvědavej víc
21.9.2011 14:28:13   188.116.90.xxx 00
Tak jsem nějak nepochopil ten singleplayer. Začíná to trainingem, kde postupně trénuji střelbu s pistole, samopalu, pušky, kulometu a hod granátem. A právě na tom hodu granátem jsem pohořel, nevím jak dál. Přede mnou jsou takové tři opevnění z pytlů, ve tvaru otevřeného bunkru, tak jsem pochopil, že do každého se tím granátem musím trefit (jako dovnitř). Ale ať házím kam házím (dovnitř, za bunkr, vedle), granáty si vesele vybuchují, ale konec nikde! Tak teda nevím co bych měk jako udělat, abych ten training zdárně dokončil a začala už konečně nějaké singlplayerová mise! Nevíte někdo kde by mohla být chyba, nebo co třeba dělám špatně?
21.9.2011 15:09:01   213.192.6.xxx 30
pckarlos napsal:
Tak jsem nějak nepochopil ten singleplayer. Začíná to trainingem, kde postupně trénuji střelbu s pistole, samopalu, pušky, kulometu a hod granátem. A právě na tom hodu granátem jsem pohořel, nevím jak dál. Přede mnou jsou takové tři opevnění z pytlů, ve tvaru otevřeného bunkru, tak jsem pochopil, že do každého se tím granátem musím trefit (jako dovnitř). Ale ať házím kam házím (dovnitř, za bunkr, vedle), granáty si vesele vybuchují, ale konec nikde! Tak teda nevím co bych měk jako udělat, abych ten training zdárně dokončil a začala už konečně nějaké singlplayerová mise! Nevíte někdo kde by mohla být chyba, nebo co třeba dělám špatně?
Nejprve musíte hodit granát nízkým lobem do díry, co je přímo před vaším opevněním. Nízký lob se dělá myslím pravým nebo prostředním tlačítkem myši; hra vám to ukáže. Pak musíte hodit granát klasickým vysokým obloukem (levé tlačítko myši) do jedné z těch tří děr vepředu a nakonec uděláte to samé, ale to levé tlačítko přidržíte a po chviličce pustíte (tzv. grenade cooking). Já ten trénink dal celý napoprvé
23.9.2011 10:41:47   188.116.90.xxx 10
Díky za radu, nějak jsem opomněl ten okop přímo před svým opevněním. Training úspěšně dokončen.
23.9.2011 19:48:57   213.192.6.xxx 00
Nemáte zač
23.9.2011 19:52:54   213.192.6.xxx 11
Pidala napsal:
No to já u toho celou dobu tak leda nadával jak se to ovládá konzolově a jak tam každá věc bliká jak u debilů. A hlavně mně jako fanouškovi sci-fi strašně vadilo že to prostředí a většina nápadů jsou vykradený ze star treku a hvězdnejch válek. Jako na zablbnutí dobrý, ale bohužel gamepad u pc nemam, takže asi tak.
Mne se to bez gamepadu hrálo v naprosté pohodě, nebyl žádný problém. Zvýraznění věcí je věcí vkusu, názor Vám brát nebudu. Ohledně ovládání, stežujete si na Bulletstorm, ale hrál jste někdy PC verze Resident Evilů nebo Devil May Cry 4? Tyhle hry jsou na klávesnici takřka NEHRATELNÉ.... oproti nim se mi Bulletstorm ovládal krásně... já s tím neměl sebemenší problémy.
23.9.2011 21:02:36   89.176.243.xxx 11
Hrál jsem RE5 a bylo to fakt píšerný. Mi to připadalo jak ňáká hra z automatu v hospodě a ty zvuky, to znělo jak kuličkovky. To dlouho v PC nevydrželo.
30.7.2012 22:08:40   94.74.246.xxx 00
Dle meho nazoru, je ta hra totalne zprasena. Grafika je jak z Call of Duty 2 a narocnost 10x vetsi. Vytizeni grafiky na urovni HD 5870-6970 na AMD i Intel procesorech kolem 50-60% a FPS dropy jak krava. To ma bejt ten vyladeny engine?

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

42 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 21Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.