Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 14.9.2011
Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...


Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Nastavení detailů grafiky je ve hře jen několik, při ladění výkonu tedy nemáte příliš na výběr. Vliv nastavení na výkon jsem měřil s AMD Radeonem HD 6670 v rozlišení 1920 × 1200 px při zapnutém morfologickém vyhlazování, kdy hra běžela v průměru jen okolo 25 snímků za sekundu a citelně se trhala. U srovnávacích screenů prosím omluvte jejich posunutí, každá změna nastavení vyžaduje restart celé hry, Space Marine se ukládá automaticky na checkpointech a dostat všechny postavy podruhé do stejné pozice je téměř nemožné.

Shadows

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
Shadows High/Low

Prvním nastavením jsou stíny. I když je snížíte na minimum, stíny se úplně nevypnout, pouze se výrazně sníží jejich kvalita a začnou být podivně rozmazané  a zubaté. Výkon po snížení poskočil z 30 na 32 fps.

Visual FX Detail

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
Scene Resolution High/Low

Visual FX detail sníží kvalitu efektů jako je osvětlení či částicové efekty. Rozdíly v grafice jsou ale malé a podobné je to s výkonem. Ten vzrostl z 24 na 26 snímků za sekundu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
16 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 7.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.