Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 9. 2011 02:00 8

Seznam kapitol

1. Upravený engine z Darksiders 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...

Reklama
Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Nastavení detailů grafiky je ve hře jen několik, při ladění výkonu tedy nemáte příliš na výběr. Vliv nastavení na výkon jsem měřil s AMD Radeonem HD 6670 v rozlišení 1920 × 1200 px při zapnutém morfologickém vyhlazování, kdy hra běžela v průměru jen okolo 25 snímků za sekundu a citelně se trhala. U srovnávacích screenů prosím omluvte jejich posunutí, každá změna nastavení vyžaduje restart celé hry, Space Marine se ukládá automaticky na checkpointech a dostat všechny postavy podruhé do stejné pozice je téměř nemožné.

Shadows

 Shadows High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadows High/Low

Prvním nastavením jsou stíny. I když je snížíte na minimum, stíny se úplně nevypnout, pouze se výrazně sníží jejich kvalita a začnou být podivně rozmazané  a zubaté. Výkon po snížení poskočil z 30 na 32 fps.

Visual FX Detail

 Scene Resolution High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Scene Resolution High/Low

Visual FX detail sníží kvalitu efektů jako je osvětlení či částicové efekty. Rozdíly v grafice jsou ale malé a podobné je to s výkonem. Ten vzrostl z 24 na 26 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama