Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci | Kapitola 6
Seznam kapitol
Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...
Nastavení detailů grafiky je ve hře jen několik, při ladění výkonu tedy nemáte příliš na výběr. Vliv nastavení na výkon jsem měřil s AMD Radeonem HD 6670 v rozlišení 1920 × 1200 px při zapnutém morfologickém vyhlazování, kdy hra běžela v průměru jen okolo 25 snímků za sekundu a citelně se trhala. U srovnávacích screenů prosím omluvte jejich posunutí, každá změna nastavení vyžaduje restart celé hry, Space Marine se ukládá automaticky na checkpointech a dostat všechny postavy podruhé do stejné pozice je téměř nemožné.
Shadows
Prvním nastavením jsou stíny. I když je snížíte na minimum, stíny se úplně nevypnout, pouze se výrazně sníží jejich kvalita a začnou být podivně rozmazané a zubaté. Výkon po snížení poskočil z 30 na 32 fps.
Visual FX Detail
Visual FX detail sníží kvalitu efektů jako je osvětlení či částicové efekty. Rozdíly v grafice jsou ale malé a podobné je to s výkonem. Ten vzrostl z 24 na 26 snímků za sekundu.