Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci | Kapitola 4
Seznam kapitol
Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...
Jak už bylo řečeno ve druhé kapitole, klasické vyhlazování Space Marine bohužel vůbec nepodporuje (ani při vynucení přes ovladače) a zapnout jsem tak musel post processing vyhlazování, které coby MLAA zatím podporuje jen AMD.
Po zapnutí vyhlazování se připravte na poměrně vysoké propady výkonu, vzhledem k nízkým nárokům hry však nejde o nic dramatického. Ve vyšších rozlišeních však budete mít problémy s plynulostí na opravdu slabých kartách jako AMD Radeon HD 6670, pád pod 40 fps jsem v nejvyšším testovaném rozlišení 1920 × 1200 px naměřil také s Radeonem HD 5770/6770.