Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 9. 2011 02:00 8

Seznam kapitol

1. Upravený engine z Darksiders 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...

Reklama
Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak už bylo řečeno ve druhé kapitole, klasické vyhlazování Space Marine bohužel vůbec nepodporuje (ani při vynucení přes ovladače) a zapnout jsem tak musel post processing vyhlazování, které coby MLAA zatím podporuje jen AMD.

Po zapnutí vyhlazování se připravte na poměrně vysoké propady výkonu, vzhledem k nízkým nárokům hry však nejde o nic dramatického. Ve vyšších rozlišeních však budete mít problémy s plynulostí na opravdu slabých kartách jako AMD Radeon HD 6670, pád pod 40 fps jsem v nejvyšším testovaném rozlišení 1920 × 1200 px naměřil také s Radeonem HD 5770/6770.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama