Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci | Kapitola 10

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 9. 2011 02:00 8

Seznam kapitol

1. Upravený engine z Darksiders 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Warhammer 40,000: Dawn of War II před dvěma roky překvapil svou krásnou grafikou a vyspělou fyzikou v kombinaci s výbornou optimalizací. Nový díl Space Marine se bohužel vydává trochu jiným směrem. PC verze se vizuálně příliš neliší od té konzolové a za špičkou dnešní doby zaostává. Nepotěší navíc ani absence vyhlazování hran...

Reklama
Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

S posledním dílem se série Warhammer 40,000 vydává trochu jiným směrem. Zatímco strategie řady Dawn of War byly vynikající a dva roky starý Dawn of War II má na metacritic vysoké hodnocení 85, aktuální Space Marine si s číslem 76 až tak dobře nevede. Podobně je na tom technická stránka hry. Druhé pokračování Dawn of War II bylo díky vysoké detailnosti a výborné fyzice skvostem v žánru RTS, Space Marine však mezi střílečkami z pohledu třetí osoby nijak nevyčnívá. Vizuální stránka hry sice není vyloženě špatná, špičková však také není a rozhodně se nemůže srovnávat s elitou dnešní doby, kde kraluje Crysis 2 s efekty DirectX 11. Ostatně o ledasčem svědčí už samotný fakt, že Space Marine nepodporuje klasický režim vyhlazování hran...

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Průměrná vizuální stránka má jako obvykle své výhody v podobě nízkých hardwarových nároků. Na nejvyšší detaily si hru zahraje téměř každý, problémy budou mít jen majitelé opravdu slabých karet nVidia GeForce, na kterých běží poslední Warhammer hůř než na AMD Radeonech. Podobně nízké jsou také nároky na výkon procesoru, i zde postačí starší levné dvoujádro, byť engine umí využít i potenciál šestijádrových procesorů.

Warhammer 40K: Space Marine — konzoloví mariňáci
i Zdroj: PCTuning.cz

Poslední komentář věnuji nastavení detailů. Jednotlivých položek je bohužel velmi málo, což je problém většiny původně konzolových her. Také jejich přínos je malý, o čemž svědčí zejména rozdíl mezi maximálním a minimálním nastavení detailů. Aby po snížení všech položek na minimum vzrostl výkon jen čtvrtinu je opravdu žalostné. Pokud tak máte s plynulostí posledního Warhammeru problémy, jste v poměrně komplikované situaci a možností k ladění mnoho nemáte.

Poděkování

Děkujeme partnerům Asus, Dell, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili další vybavení na testy.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama