Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
autor: Tomáš Šulc , publikováno 29.8.2011
Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři

Herní období roku je konečně tady – přichází vydání nejžhavějších titulů. Jako první se na pulty obchodů dostal opravdu těžký kalibr, po Portalu 2 další kandidát na hru roku. Jmenuje se Deus Ex: Human Revolution a stejně jako Portal má starý engine s celkově slabší vizuální stránkou. Fandy technologií příliš nepotěší, hráči si ho ale užijí naplno.


Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři

Většině hráčů s výkonnějšími kartami pojede Deus Ex bez problémů, majitelé slabších karet však budou muset o něco snížit detaily. Které a jak moc, to jsem vyzkoušel s AMD Radeonem HD 6670 v rozlišení 1680 × 1050 px se zapnutým vyhlazováním hran, kdy na nejvyšší nastavení Deus Ex běžel v náročnějších situacích i pod 20 fps.

Shadows

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
Shadows Soft / Off

První nastavení se věnuje stínům. Ty jsou v plném nastavení dynamické měkké a vypnout lze jejich rozostření, případně je můžete vypnout úplně. Nárůst výkonu však příliš neodpovídá, framerate poskočil z 29 jen na 33 fps.

Depth of Field

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
Depth of Field High / Off

Depth of Field (efekt hloubky) je jeden z DirectX 11 akcelerovaných efektů, rozdíly však nejsou příliš patrné ani po úplném vypnutí DoF. Vypovídá o tom nulový nárůst výkonu...

SSAO

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři

Deus Ex: Human Revolution — hra za jedna, grafika za tři
SSAO High / Off

Ambient Occlusion je jedna z moderních technologií, která si našla cestu do většiny her a která na scénu přidává další stíny. Podobně je tomu i u Human Revolution a vliv na výkon je výrazný: po snížení poskočil z 27 na 36 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
57 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 26.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.