Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 18.8.2011
Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Ačkoliv měla nVidia s fyzikálním enginem PhysX velké plány a chtěla jeho GPU akcelerovanou verzi dostat do množství PC her, reálný stav je podstatně horší. Jedinou větší hrou s GPU PhysX byla loni Mafia 2 a špatná je situace i letos. Na podzim ale snad přijde nový Batman a před ním ještě nedávno vydaná Alice: Madness Returns.


Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Pokud zapnete vyhlazování hran, je Alice: Madness Returns stále nenáročnou hrou. Vyhlazování hran má na výkon jen velmi malý dopad, framerate poklesne o cca 10-15 %. Hra tedy stále běžela plynule, lehké trhání bylo ve vyšších rozlišeních chvílemi cítit na AMD Radeonu HD 6670.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
36 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 15.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.