Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 8. 2011 01:00 36

Seznam kapitol

1. Unreal Enigne 3 + nVidia PhysX 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování (PhysX Low) 4. Výsledky GK s vyhlazováním (PhysX Low) 5. Výsledky GK bez vyhlazování (PhysX High) 6. Výsledky GK s vyhlazováním (PhysX High)
7. Vliv procesoru na hru (GeForce GTX 580) 8. Vliv procesoru na hru (Radeon HD 6970) 9. Vliv nastavení na hru 10. Galerie in game screenshotů 11. Výběr recenzí herních magazínů 12. Závěr

Ačkoliv měla nVidia s fyzikálním enginem PhysX velké plány a chtěla jeho GPU akcelerovanou verzi dostat do množství PC her, reálný stav je podstatně horší. Jedinou větší hrou s GPU PhysX byla loni Mafia 2 a špatná je situace i letos. Na podzim ale snad přijde nový Batman a před ním ještě nedávno vydaná Alice: Madness Returns.

Reklama
Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud zapnete vyhlazování hran, je Alice: Madness Returns stále nenáročnou hrou. Vyhlazování hran má na výkon jen velmi malý dopad, framerate poklesne o cca 10-15 %. Hra tedy stále běžela plynule, lehké trhání bylo ve vyšších rozlišeních chvílemi cítit na AMD Radeonu HD 6670.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama