Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci
autor: Tomáš Šulc , publikováno 18.8.2011
Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Ačkoliv měla nVidia s fyzikálním enginem PhysX velké plány a chtěla jeho GPU akcelerovanou verzi dostat do množství PC her, reálný stav je podstatně horší. Jedinou větší hrou s GPU PhysX byla loni Mafia 2 a špatná je situace i letos. Na podzim ale snad přijde nový Batman a před ním ještě nedávno vydaná Alice: Madness Returns.


Hrej.cz

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

„Stylový mix bojovky s plošinovkou, který je sice dost vybroušený, ale i přes dobrý akční systém má hra těžký zadek a šarm vycpané ryby. Na dnešní dobu možná až moc staromódní plošinovka.“

Hodnocení: 7 / 10; odkaz na recenzi

Games.cz

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Knižní předloha je věčná klasika, ze které si rozhodně vzal úspěch i předchozí díl. Madness Returns se snaží na úspěch předchůdce navázat a má za to, že jí k tomu stačí více brutality, pošahanosti a obecně ujetosti. Až na neopakovatelný výtvarný styl a některé dobré pasáže ale dokáže udržet pozornost jen stěží. Snad příště.

Hodnocení: 6 / 10; odkaz na recenzi

IGN (anglicky)

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

On one hand, Alice: Madness Returns presents a fantastically imagined vision of Wonderland full of secrets, collectables, and wondrous areas of classic platforming to explore. But through questionable level design, graphical inconsistency, and repetitive gameplay, I was pulled out of the experience more than I would have liked. Alice: Madness Returns is a memorable peek through a flawed looking glass.

Hodnocení: 6.5 / 10; odkaz na recenzi

Gamespot (anglicky)

Alice: Madness Returns — GPU fyzika v akci

Alice is generally a dream to control due to the effortless way you can string multiple jumps together and float gently downward. When you drift or perform midair leaps, flower petals blossom in your wake, emphasizing Alice's grace in a graceless land. The smoothness of motion makes bouncing from springy mushrooms and catching drafts of air a delight, and rarely is timing or landing a leap a struggle. All this is possible with the mouse and keyboard, but the oversensitive mouselook will have you reaching for a controller, which offers the best experience. Either way, you get caught up in freewheeling around this unusual place for a while, scanning for secrets and admiring the view. You can shrink yourself to minute size and enter keyholes, where you might find lost memories, Madness Returns' equivalent of audio logs. You come across floating pig snouts and can shoot them full of pepper from your pepper grinder to uncover new pathways. Hidden treasures are scattered all over, and hearing the telltale snort from a nearby snout elicits a pleasant Pavlovian response: you hear the oink and immediately move into scouting mode.

Hodnocení: 7.0 / 10; odkaz na recenzi



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
36 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 15.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.