Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
autor: Tomáš Šulc , publikováno 26.7.2011
F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

Třetí pokračování F.E.A.R.u nabízí více akce a méně hororového obsahu, než tomu bylo v předchozích dílech. To je dané mimo jiné tím, že za vývojem už totiž nestojí slavné studio Monolith. Se změnou vývojářů navíc přišel také jiný engine. Z něj PC hráči pravděpodobně nadšeni nebudou, je totiž optimalizovaný především pro konzole.


F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

Zatímco nároky na výkon grafické karty byly v režimu s vyhlazováním hran překvapivě vysoké, procesor třetí F.E.A.R. příliš neřeší. I na nejpomalejším AMD Phenomu II X2 taktovaném na 2,8 GHz běžela hra v nejnižším rozlišení přes sedmdesát snímků za sekundu a k naprosto plynulému hraní nad 40 fps tedy budou stačit i podstatně méně výkonné čipy.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
39 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 18.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.