Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
autor: Tomáš Šulc , publikováno 26.7.2011
F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

Třetí pokračování F.E.A.R.u nabízí více akce a méně hororového obsahu, než tomu bylo v předchozích dílech. To je dané mimo jiné tím, že za vývojem už totiž nestojí slavné studio Monolith. Se změnou vývojářů navíc přišel také jiný engine. Z něj PC hráči pravděpodobně nadšeni nebudou, je totiž optimalizovaný především pro konzole.


F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

Pokud zapnete vyhlazování hran, stane se z třetího F.E.A.R.u překvapivě náročná hra, na jejíž plynulé hraní je potřeba poměrně výkonný hardware.Už v nejnižším rozlišení 1440 × 900 px se pod hranici průměrných 30 fps propadla třeba GeForce GTS 450 a rozumným minimem je tak GeForce GTX 460 768 MB. S rostoucím rozlišením nároky poměrně znatelně rostou a pro hraní ve Full HD rozlišení a jeho 16:10 alternativě na nejvyšší detaily včetně vyhlazování hran je tak potřeba poměrně výkonné grafické karty na úrovni nVidia GeForce GTX 560 či AMD Radeon HD 6850.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
39 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 18.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.