Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků
autor: Tomáš Šulc , publikováno 26.7.2011
F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

Třetí pokračování F.E.A.R.u nabízí více akce a méně hororového obsahu, než tomu bylo v předchozích dílech. To je dané mimo jiné tím, že za vývojem už totiž nestojí slavné studio Monolith. Se změnou vývojářů navíc přišel také jiný engine. Z něj PC hráči pravděpodobně nadšeni nebudou, je totiž optimalizovaný především pro konzole.


F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

F.E.A.R. 3 — kde je strach a fyzika? Rozbor HW nároků

Pokud si chcete F.E.A.R. 3 užít na nejvyšší detaily v režimu bez vyhlazování hran, jsou nároky na výkon grafické karty velmi nízké. V nejnižším testovaném rozlišení 1440 × 900 px nabídly všechny testované karty výkon alespoň okolo 40 fps a o mnoho hůře si nevedly ani ve vyšších rozlišeních. Problémy s plynulostí byly v režimu bez vyhlazování hran ve vyšších rozlišeních jen s nVidií GeForce GT 440 a trochu také s AMD Radeonem HD 6670. V obou případech však jde o levné karty s cenou pod dva tisíce určené pro nenáročné hráče. V případě, že máte herně zaměřený počítač, neměli byste mít žádný problém.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
39 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 18.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.