Shogun 2 — rozbor DirectX 11 patche
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Shogun 2 — rozbor DirectX 11 patche

Shogun 2 — rozbor DirectX 11 patche | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

7. 7. 2011 12:00 10

Seznam kapitol

1. Přínos DirectX 11 teoreticky 2. Testovací sestava, nastavení, metodika 3. Výsledky GK v DirectX 11 bez vyhlazování 4. Výsledky GK v DirectX 11 včetně vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru v DirectX 11
6. Srovnávací screeny DirectX 9 vs. 11 (země) 7. Srovnávací screeny DirectX 9 vs. 11 (moře) 8. Galerie in game screenshotů (DirectX 11) 9. Závěr

V poslední době se sice mluví hlavně o DirectX 11 updatu pro Crysis 2, ten však není ani zdaleka první hrou, která podobný opravný balík dostala. Před pár týdny se ho dočkala také strategie Shogun 2 ze série Total War. Hlavními přínosy opravného balíku jsou podpora vyhlazování, lepší stíny, teselace a také podstatně lepší celková optimalizace hry.

Reklama
Shogun 2 — rozbor DirectX 11 patche
i Zdroj: PCTuning.cz

Shogun 2 — rozbor DirectX 11 patche
i Zdroj: PCTuning.cz

Shogun 2 — rozbor DirectX 11 patche
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud zapneme vyhlazování hran, vzrostou nároky Shogunu 2 jen mírně a v zásadě platí totéž, co pro režim bez vyhlazování hran. V nižších rozlišeních postačí slušná mainstreamová karta na úrovni AMD Radeonu HD 6850/6870, ve Full HD a vyšších rozlišení je už lepší mít výkonnější hardware na úrovni GeForce GTX 560 Ti či AMD Radeon HD 6950.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama