Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 4.7.2011
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.


Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti

Na postavách nejsou po přepnutí do DirectX 11 režimu patrné žádné rozdíly. Všimněte si tak dalších stínů SSDO na budově v povzdálí, různě rozostřených stínů a Parallax Occluion Mappingu na dlážděné cestě. Rozdíl ve výkonu byl 28 x 38 fps.

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti

Na další scéně se opět opakují stejné rozdíly, přičemž se k nim přidává ještě teselace na cihlové zdi. V DirectX 11 režimu hra běžela 17 a v DirectX 9 39 fps.

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti

Na tmavé scéně v interiéru přibudou zejména další stíny (efekt SSDO), jiných rozdílů jsem si nevšiml. Rozdíl ve výkonu byl 28 / 50 fps.

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
nahoře screen v DirectX 11 režimu (nastavení Ultra), dole DirectX 9 (nastavení Extreme), ke srovnání otevřete v plné velikosti

Také na další scéně zevnitř budovy je patrný nárůst množství stínů. Kromě nich je ale dobře vidět teselace u zdi napravo. Rozdíl ve výkonu byl 30 / 54 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
87 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 39.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.