Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 4.7.2011
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.


Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Co se týče nároků na výkon procesoru, odpovídají výsledky těm z původního rozboru. DirectX 11 update tedy zatěžuje jen grafickou kartu, zatímco nároky na procesor jsou stejné. Ve vyšších rozlišeních je patrná limitace grafickou kartou a vypovídající jsou tak hlavně výsledky z nejnižšího rozlišení 1280 × 1024 px. V grafu je vidět, že se všemi testovanými procesory Intel včetně levných dvoujádrových Core i3 běžela hra přes padesát snímků za sekundu a byla naprosto plynulá a k naprosto plynulému hraní tedy bohatě postačí jakýkoliv procesor Core i3 / i5 / i7 architektur Nehalem a Sandy Bridge.

Dobře běží Crysis 2 také na procesorech AMD. Pokud máte alespoň čtyřjádro na frekvenci okolo 3 GHz, můžete zůstat úplně v klidu a s výkonnou kartou vám hra poběží také přes 50 fps. Horší je to s dvoujádrovými procesory Phenom II X2. Po přetaktování byl jeho výkon dostatečný, dvoujádrové procesory AMD na frekvenci pod tři Gigahertz však k hraní nejsou příliš vhodné a Crysis 2 dost limitují.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
87 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 39.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.