Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 4.7.2011
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.


Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Pokud si budete chtít dopřát všechny nové efekty akcelerované pod DirectX 11, jdou nároky hry samozřejmě prudce nahoru a je nutné vlastnit velmi výkonnou grafickou kartu (extrémní nároky jako u prvního dílu však nečekejte, i na nejvyšší nastavení si Crysis 2 lze zahrát už dnes). V nízkých rozlišeních si vcelku dobře vystačíte s kartami z vyššího mainstreamu, jako je ATI Radeon HD 5870 či nVidia GeForce GTX 560. Pokud však chcete hrát ve Full HD a jeho 16:10 variantě, opravdu plynule (tedy okolo 40 snímků za sekundu) hra z testovaných jednočipových karet běžela jen na GeForce GTX 580 (majitelé duální GeForce GTX 590 a Radeonu HD 6990 tedy mohou zůstat vcelku v klidu).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
87 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 39.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.