Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11 | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 7. 2011 03:00 66

Seznam kapitol

1. Bude patch, nebo nebude? 2. Nové efekty: teselace, POM, stíny 3. Nové efekty: DOF, odrazy, textury 4. Testovací sestava, nastavení, metodika 5. Výsledky GK v DirectX 9 6. Výsledky GK v DirectX 11
7. Vliv procesoru na hru v DirectX 11 8. Srovnávací screeny DirectX 9 vs. 11 (I.) 9. Srovnávací screeny DirectX 9 vs. 11 (II.) 10. Galerie in game screenshotů (DirectX 11) 11. Závěr

Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.

Reklama
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud si budete chtít dopřát všechny nové efekty akcelerované pod DirectX 11, jdou nároky hry samozřejmě prudce nahoru a je nutné vlastnit velmi výkonnou grafickou kartu (extrémní nároky jako u prvního dílu však nečekejte, i na nejvyšší nastavení si Crysis 2 lze zahrát už dnes). V nízkých rozlišeních si vcelku dobře vystačíte s kartami z vyššího mainstreamu, jako je ATI Radeon HD 5870 či nVidia GeForce GTX 560. Pokud však chcete hrát ve Full HD a jeho 16:10 variantě, opravdu plynule (tedy okolo 40 snímků za sekundu) hra z testovaných jednočipových karet běžela jen na GeForce GTX 580 (majitelé duální GeForce GTX 590 a Radeonu HD 6990 tedy mohou zůstat vcelku v klidu).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama