Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11 | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 7. 2011 03:00 66

Seznam kapitol

1. Bude patch, nebo nebude? 2. Nové efekty: teselace, POM, stíny 3. Nové efekty: DOF, odrazy, textury 4. Testovací sestava, nastavení, metodika 5. Výsledky GK v DirectX 9 6. Výsledky GK v DirectX 11
7. Vliv procesoru na hru v DirectX 11 8. Srovnávací screeny DirectX 9 vs. 11 (I.) 9. Srovnávací screeny DirectX 9 vs. 11 (II.) 10. Galerie in game screenshotů (DirectX 11) 11. Závěr

Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.

Reklama
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Nastavení Extrém odpovídá nejvyššímu nastavení v původní verzi hry s tím, že tentokrát jsem testoval se zapnutými texturami ve vysokém rozlišení. Hardwarové nároky hry v tomto nejkvalitnějším DirectX 9 režimu odpovídají výsledkům naměřeným v původním rozboru (kvůli kvalitnějším texturám jsou mírně vyšší). Pro hráče to znamená v porovnáními s konzolovými konverzemi sice vyšší, ale stále přijatelné nároky na výkon počítače.

Crysis 2 si v nižších rozlišeních naprosto plynule (tedy v průměru nad 40 fps) užijete s kartami na úrovni nVidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5830, v těch vyšších pak potřebujete o něco výkonnější, ale stále poměrně dostupné akcelerátory typu nVidia GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama