Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 4.7.2011
Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 fandy moderních technologií zklamal. Používá efekty na bázi DirectX 9, vizuálně se PC verze příliš neliší od konzolových a hlavně – vypadá hůř než čtyři roky stará jednička. Nebo ne? Vyšel DirectX 11 patch s balíkem textur v HD rozlišení, který vše změnil! Nebudete sice na hru koukat s otevřenou pusou, ale mohu vás ujistit, že DirectX 11 efekty nepoužívá jen na papíře.


Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Crysis 2 — velký rozbor DirectX 11

Nastavení Extrém odpovídá nejvyššímu nastavení v původní verzi hry s tím, že tentokrát jsem testoval se zapnutými texturami ve vysokém rozlišení. Hardwarové nároky hry v tomto nejkvalitnějším DirectX 9 režimu odpovídají výsledkům naměřeným v původním rozboru (kvůli kvalitnějším texturám jsou mírně vyšší). Pro hráče to znamená v porovnáními s konzolovými konverzemi sice vyšší, ale stále přijatelné nároky na výkon počítače.

Crysis 2 si v nižších rozlišeních naprosto plynule (tedy v průměru nad 40 fps) užijete s kartami na úrovni nVidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5830, v těch vyšších pak potřebujete o něco výkonnější, ale stále poměrně dostupné akcelerátory typu nVidia GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
87 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 39.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.