Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii | Kapitola 7
Seznam kapitol
Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.
Visual Effects Quality
Nastavení Visual Effects je v zásadě přejmenovaná položka post processing. Po vypnutí ze scény zmizel lehký opar, rozdíly jsou však patrné jen při přímém porovnání screenů. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.
Motion Blur
Motion Blur rozmazává obraz při rychlém pohybu hlavního hrdiny. Nenašel jsem však žádnou scénu, kde by byl motion blur efekt patrný.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou zejména stíny, dalších rozdílů si už příliš nevšimnete (například textury a modely jsou dokonce naprosto stejné). I tak jsou ale rozdíly ve výkonu propastné a snížení nastavení na minimum přineslo s ATI Radeonem HD 5670 nárůst počtu fps téměř na trojnásobek. U první scény to bylo z 27 na 72 fps, u druhé pak z 27 na 74 snímků za sekundu.