Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 7. 2011 03:00 25

Seznam kapitol

1. Nový vlastní engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.

Reklama

Visual Effects Quality

 Visual Effects Quality High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Visual Effects Quality High / Low

Nastavení Visual Effects je v zásadě přejmenovaná položka post processing. Po vypnutí ze scény zmizel lehký opar, rozdíly jsou však patrné jen při přímém porovnání screenů. Rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Motion Blur

 Motion Blur On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur On / Off

Motion Blur rozmazává obraz při rychlém pohybu hlavního hrdiny. Nenašel jsem však žádnou scénu, kde by byl motion blur efekt patrný.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou zejména stíny, dalších rozdílů si už příliš nevšimnete (například textury a modely jsou dokonce naprosto stejné). I tak jsou ale rozdíly ve výkonu propastné a snížení nastavení na minimum přineslo s ATI Radeonem HD 5670 nárůst počtu fps téměř na trojnásobek. U první scény to bylo z 27 na 72 fps, u druhé pak z 27 na 74 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama