Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

18. 7. 2011 03:00 25

Seznam kapitol

1. Nový vlastní engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Výběr recenzí herních magazínů 10. Závěr

Před pár týdny se na trh konečně dostalo třetí pokračování akční RPG série Dungeon Siege a nutno říct, že po technické stránce prodělalo spoustu změn. Společně s přechodem na herní konzole dostala hra nový engine, PC hráči z něj však nadšeni nebudou. Grafika je totiž stejná jako na konzolích a nezachrání ji ani nízké HW nároky.

Reklama
Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz

Dungeon Siege III — portování z konzolí zabíjí zdařilou sérii
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak se dalo podle slabší vizuální stránky usuzovat, i na nejvyšší nastavení není Dungeon Siege III nijak extrémně náročný. Pokud si vystačíte s hraním v režimu bez vyhlazování hran, postačí vám k plynulému hraní i slabší grafická karta. S kartou na úrovni nVidia GeForce GTS 450 / AMD Radeon HD 5750 / 5770 si naprosto plynule zahrajete i ve vyšších rozlišeních, do nízkých rozlišení jako 1280 × 1024 px postačí třeba i slabý ATI Radeon HD 5670.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama