Destrukční Red Faction: Armageddon běží i na starších PC
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Destrukční Red Faction: Armageddon běží i na starších PC

Destrukční Red Faction: Armageddon běží i na starších PC | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

23. 6. 2011 00:00 31

Seznam kapitol

1. Destrukce až na prvním místě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Zatímco grafika jde ve hrách neustále pomalu kupředu, fyzika už nějaký ten pátek přešlapuje na místě. Všechny fandy ničení proto jistě potěší nový díl série Red Faction s výstižným podtitulem Armageddon, který nabízí fyziku doslova k pohledání. Zničit lze takřka cokoliv, grafika je také výborná a přehnané nejsou ani hardwarové nároky.

Reklama

Scene Detail

 Scene Detail Normal / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Scene Detail Normal / Low

Snížení nastavení Scene Detail nemá přímý vliv na grafiku hry (nepřijdete o žádné efekty či objekty ve hře), některé objekty se ale začnou renderovat v nižší kvalitě. Dopad na kvalitu obrazu je tedy jasně patrný, obdobně však narostl framerate: z 27 na 35 fps.

Post Processing Detail

 Post Processing Detail Enabled / Disabled
i Zdroj: PCTuning.cz
Post Processing Detail Enabled / Disabled

Post processing efektů je ve hře jen málo a na testovací scéně se týkaly jen efektu přesvícení světel. Výkon se nepohnul ani o jediný snímek za sekundu.

Minimální vs. maximální nastavení grafiky

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou patrné na první pohled a týkají se zejména stínů (chybí jak klasické, tak ty vytvořené efektem ambientní okluze). Dále na první pohled bije do očí nižší kvalita některých objektů, naopak chybějící post processing efekty nejsou příliš patrné. Co se týče výkonu, snížením detailů na minimum se framerate cca zdvojnásobí. U první scény byl nárůst z 29 na 61 fps, u druhé pak z 32 na 69 fps.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama