Destrukční Red Faction: Armageddon běží i na starších PC
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Destrukční Red Faction: Armageddon běží i na starších PC

Destrukční Red Faction: Armageddon běží i na starších PC | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

23. 6. 2011 00:00 31

Seznam kapitol

1. Destrukce až na prvním místě 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Zatímco grafika jde ve hrách neustále pomalu kupředu, fyzika už nějaký ten pátek přešlapuje na místě. Všechny fandy ničení proto jistě potěší nový díl série Red Faction s výstižným podtitulem Armageddon, který nabízí fyziku doslova k pohledání. Zničit lze takřka cokoliv, grafika je také výborná a přehnané nejsou ani hardwarové nároky.

Reklama
Destrukční Red Faction: Armageddon běží i na starších PC
i Zdroj: PCTuning.cz

Protože je Red Faction: Armageddon přeci jen o něco náročnější než velká většina dnešních her, budou muset majitelé slabších počítačů sáhnout na nastavení grafiky. Vliv nastavení na výkon jsem proto vyzkoušel s ATI Radeonem HD 5770 v rozlišení 1920 × 1200 px s čtyřnásobným vyhlazováním, kdy jsem v benchmarku naměřil jen okolo 30 fps a při hraní už bylo cítit trhání.

Ambient Occlusion

 Ambient Occlusion High / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlusion High / Off

Efekt ambientní okluze je do hry velmi dobře implementovaný a po jeho zapnutí tak přibudou stíny na téměř celé scéně od země před zeď, plot až po barely v povzdálí. Rozdíl mezi zapnutým a vypnutým nastavením je jasně patrný. Na druhou stranu vypnutí ambient occlusion přineslo nárůst výkonu z 33 na 38 fps.

Shadow Detail

 Shadow Detail High / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Detail High / Off

Velký vliv na výkon má nastavení stínů. Pokud jej snížíte na minimum, stíny se úplně vypnou a hra tak ztratí velkou část atmosféry. Rychlost renderování však poskočila z 29 na 37 fps.

Texture Detail

 Texture Detail High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Detail High / Low

Žádných rozdílů jsem si naopak nevšiml při snížení rozlišení textur. I při detailním zkoumání několika screenů byly textury vždy stejné a nepohnul se ani framerate.

Motion Blur

 Motion Blur Enabled / Disabled
i Zdroj: PCTuning.cz
Motion Blur Enabled / Disabled

Efekt Motion Blur rozmazává obraz při rychlém pohybu, stačí ostřejší cuknutí kamerou. Pokud jej vypnete, připravíte se o ono rozmazávání. Výkon tím vzrostl z 35 na 38 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama