DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky

DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 6. 2011 03:00 29

Seznam kapitol

1. Druhá generace EGO enginu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Kvalitních závodních her není nikdy dost a na špičce v oboru jsou bezesporu tituly od Codemasters. Po DiRT 2 a F1 2010 tak nyní přichází na rallye zaměřený DiRT 3. Po technické stránce se od svých sourozenců liší jen minimálně, hra je opět postavena na EGO enginu. Těšit se tak můžete na vynikající grafiku s přijatelnými hardwarovými nároky.

Reklama

Skidmarks

Skidmarks On / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Skidmarks On / Off

Skidmarks nastavení zapíná a vypíná stopy od pneumatik na vozovce. Vliv na výkon je nulový.

Ambient Occlusion

Ambient Occlusion Ultra / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Ambient Occlusion Ultra / Low

Velký vliv na výkon (nárůst z 19 na 25 snímků za sekundu) má ambientní okluze. To přidá věrohodné stíny do tmavých míst.

Cloth

Cloth High / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Cloth High / Off

Dalším nastavením je kvalita látek, které jsou ne nejvyšší úrovni teselované. Opakem je nejnižší nastavení, které látky úplně vypne. Rozdíl ve výkonu byl jeden snímek za sekundu.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximálním a minimálním nastavením grafiky jsou patrné na první pohled. Po snížení grafiky hra úplně přijde o dynamické stíny, odlesky, diváky okolo trati, nízkou vegetaci (trávu) a zjednodužší se také modely objektů a stromů okolo trati. Na druhou stranu jste odměněni opravdu vysokým nárůstem výkonu. Ten s GeForce GTS 450 vyskočil na první testované scéně z 20 na 76 fps, v druhém případě pak z 33 na 99 fps (tedy na tří až čtyřnásobek).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama