DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky

DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

2. 6. 2011 03:00 29

Seznam kapitol

1. Druhá generace EGO enginu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK s vyhlazováním 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

Kvalitních závodních her není nikdy dost a na špičce v oboru jsou bezesporu tituly od Codemasters. Po DiRT 2 a F1 2010 tak nyní přichází na rallye zaměřený DiRT 3. Po technické stránce se od svých sourozenců liší jen minimálně, hra je opět postavena na EGO enginu. Těšit se tak můžete na vynikající grafiku s přijatelnými hardwarovými nároky.

Reklama

Trees

Trees High / Ultra Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Trees High / Ultra Low

Trees ovlivňuje pouze kvalitu stromů v povzdálí, jejichž modely nahradí jednoduchou texturou. Výkon se ani v tomto případě nezvýšil.

Vehicle Reflections

Vehicle Reflections Ultra / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Vehicle Reflections Ultra / Low

Nastavení Vehicle Reflections ovlivňuje kvalitu odrazů okolí na vozidlech. Odrazy lze v nejzazším případě úplně vypnout, čímž vzrostl framerate z 21 na 23 fps.

Water

Water High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Water High / Low

Dalším nastavením je kvalita vody. Rozdílů jsem si ale nevšiml a nepohnul se ani výkon.

Post Process

Post Process High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Post Process High / Low

Zatímco ostatní hry bohatě využívají post processing efektů (například k doladění barevného tónu obrazu), v případě DiRTu 3 tomu tak není, nebo nelze dané nastavení vypnout. Snížení úrovně Post processing efektů tak mělo nulový vliv na vzhled i výkon hry.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama