DiRT 3 — nejlépe vypadající závody s rozumnými nároky | Kapitola 8
Seznam kapitol
Kvalitních závodních her není nikdy dost a na špičce v oboru jsou bezesporu tituly od Codemasters. Po DiRT 2 a F1 2010 tak nyní přichází na rallye zaměřený DiRT 3. Po technické stránce se od svých sourozenců liší jen minimálně, hra je opět postavena na EGO enginu. Těšit se tak můžete na vynikající grafiku s přijatelnými hardwarovými nároky.
Trees
Trees ovlivňuje pouze kvalitu stromů v povzdálí, jejichž modely nahradí jednoduchou texturou. Výkon se ani v tomto případě nezvýšil.
Vehicle Reflections
Nastavení Vehicle Reflections ovlivňuje kvalitu odrazů okolí na vozidlech. Odrazy lze v nejzazším případě úplně vypnout, čímž vzrostl framerate z 21 na 23 fps.
Water
Dalším nastavením je kvalita vody. Rozdílů jsem si ale nevšiml a nepohnul se ani výkon.
Post Process
Zatímco ostatní hry bohatě využívají post processing efektů (například k doladění barevného tónu obrazu), v případě DiRTu 3 tomu tak není, nebo nelze dané nastavení vypnout. Snížení úrovně Post processing efektů tak mělo nulový vliv na vzhled i výkon hry.