Zaklínač 2 — brilantní vizuál pro high-end sestavy
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Zaklínač 2 — brilantní vizuál pro high-end sestavy

Zaklínač 2 — brilantní vizuál pro high-end sestavy | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

27. 5. 2011 03:00 58

Seznam kapitol

1. Zbrusu nový engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování a Ubersamplingu 4. Výsledky GK včetně vyhlazování a Ubersamplingu 5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru I
7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Vliv nastavení na hru IV 10. Galerie in game screenshotů 11. Závěr

První Zaklínač se stal v žánru RPG klenotem a dvojka jde dle ohlasů v jeho stopách. Po úspěchu prvního dílu si navíc vývojáři dali na hře záležet i po technologické stránce. Těšit se tak můžete na zbrusu nový engine se skvělou vizuální stránkou, logicky však počítejte i s vysokými nároky na váš počítač. Kde změnit nastavení pro co nejvyšší výkon?

Reklama

Dangling objects limit

Dangling objects limit Enabled / Disabled
i Zdroj: PCTuning.cz
Dangling objects limit Enabled / Disabled

Dangling objekt limit by měl nastavit omezení na počet zavěšených předmětů. Žádných rozdílů jsem si ale nevšiml a stejně tak jsem nenaměřil rozdíl ve výkonu.

Ubersampling

Ubersampling Enabled / Disabled
i Zdroj: PCTuning.cz
Ubersampling Enabled / Disabled

Unersampling je pro Zaklínače 2 naprosto zásadní nastavení. Jak jsem již psal, po jeho zapnutí se každý snímek renderuje opakovaně, čímž dojde například k lepšímu vyhlazení textur. Rozdíly v kvalitě však nejsou velké, zatímco dopad na výkon je naprosto zásadní. Po vypnutí Ubersampling vyskočil ze 14 na 39 fps, což je téměř trojnásobek.

Minimální vs. maximální nastavení grafiky

Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi maximální a minimálním nastavením grafiky (v obou případech bez Ubersamplingu) jsou patrné na první pohled, všimněte si zejména chybějících post processing efektů (množství rozmazání), horší kvality modelů v dálce a podstatně nižšího rozlišení textur. Tomu však odpovídá i nárůst výkonu, který byl na první scéně z 33 na 50 snímků za sekundu, na druhé pak z 31 na 49.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama