Shift 2: Unleashed — stále stejná grafika, ale vyšší HW nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Shift 2: Unleashed — stále stejná grafika, ale vyšší HW nároky

Shift 2: Unleashed — stále stejná grafika, ale vyšší HW nároky | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

12. 4. 2011 03:00 61

Seznam kapitol

1. Engine z prvního Shiftu 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK včetně vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Realistický Shift znamenal v sérii Need for Speed menší odbočku z řady ryze arkádových závodů. S příchodem Hot Pursuit 2010 se vše vrátilo do původních kolejí. Na Shift se však nezapomnělo a nyní na trh dorazilo jeho pokračování s podtitulem Unleashed. Postavené je na stejném enginu, vypadá stejně, je však hardwarově náročnější.

Reklama

Car Detail

 Car Detail High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Car Detail High / Low

Pokud snížíte kvalitu auta, změní se spíše detaily jako je rozlišení loga a značky, celkový počet polygonů se nesníží. Framerate tak vzrost jen mírně z 22 na 23 snímků za sekundu.

Track Detail

 Track Detail High / Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Track Detail High / Low

Ani nastavení Track Detail nemá velký vliv na grafiku a výkon hry. Po snížení se mírně zhoršila dohlednost, jiných rozdílů jsem si nevšimnul. Rychlost renderování poskočila o jeden snímek za sekundu.

Shadow Detail

 Shadow Detail High / Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Detail High / Off

Pomocí nastavení Shadow Detail lze ve hře úplně vypnout stíny. Framerate však vzrostl jen o dva snímky za sekundu.

Minimální vs. maximální nastavení grafiky

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly v jednotlivých nastaveních grafiky jsou malé, a ani rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením tak nejsou zrovna závratné. V praxi si všimnete jen podstatně horší kvality textur a chybějících stínů. Také celkový dopad na výkon je poměrně nízký a pokud vám hra nepojede téměř plynule na nejvyšší detaily, snížením si už mnoho nepomůžete. Na testovaném ATI Radeonu HD 5770 v rozlišení 1920 × 1200 včetně vyhlazování výkon vzrostl z 25 na 34 snímků za sekundu u scény ve dne a z 18 na 26 fps u scény v noci.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama