Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí | Kapitola 7
Seznam kapitol
Ačkoliv pro herní konzole vyšlo poslední pokračování Assassin's Creed ještě před koncem minulého roku, na počítače hra dorazila teprve před několika dny. Celou tuto časovou mezeru vývojáři dle svých slov strávili vylepšováním grafického kabátku. Ten je nakonec oproti konzolové verzi opravdu o kus lepší, díru do světa ale neudělá.
Kvalita odrazu
Pokud snížíte odrazy, úplně přijdete o odrazy na vodní hladině. Z vody se tak stane jakási nevzhledná hmota, nicméně rychlost renderování poskočí o šest snímků směrem nahoru.
Kvalita postav
Vůbec žádných rozdílů jsem si nevšiml v nastavení postav. Ty byly pořád stejně detailní v blízkosti i vzdáleně od hlavního hrdiny. Také framerate se nepohnul.
Závěrečné zpracování
Závěrečné zpracování v první řadě zapíná a vypíná efekt Depth of Field, který rozmazává objekty v dálce. Po vypnutí tohoto nastavení se naměřený počet fps nezměnil.
Minimální vs. maximální nastavení grafiky
Rozdíl mezi maximálními a minimálními detaily je spíše menší. Pokud se rozhodnete detaily ořezat na minimum, přijdete třeba o trávu, o méně podstatné stíny a také o některé detaily na budovách. I na nejnižší detaily se však dá Bratrstvo hrát. Snížením na minimum se přitom framerate přibližně zdvojnásobí. Na testovaném ATI Radeonu HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 s 4× AA vyskočil na první scéně z 21 na 40 fps, v druhém případě pak z 21 na 38 snímků za sekundu.