Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

7. 4. 2011 02:00 23

Seznam kapitol

1. Stále stejný Anvil engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK včetně vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Ačkoliv pro herní konzole vyšlo poslední pokračování Assassin's Creed ještě před koncem minulého roku, na počítače hra dorazila teprve před několika dny. Celou tuto časovou mezeru vývojáři dle svých slov strávili vylepšováním grafického kabátku. Ten je nakonec oproti konzolové verzi opravdu o kus lepší, díru do světa ale neudělá.

Reklama

Kvalita odrazu

Kvalita odrazu Vysoké / Nízké
i Zdroj: PCTuning.cz
Kvalita odrazu Vysoké / Nízké

Pokud snížíte odrazy, úplně přijdete o odrazy na vodní hladině. Z vody se tak stane jakási nevzhledná hmota, nicméně rychlost renderování poskočí o šest snímků směrem nahoru.

Kvalita postav

Kvalita postav 5/1
i Zdroj: PCTuning.cz
Kvalita postav 5/1

Vůbec žádných rozdílů jsem si nevšiml v nastavení postav. Ty byly pořád stejně detailní v blízkosti i vzdáleně od hlavního hrdiny. Také framerate se nepohnul.

Závěrečné zpracování

Závěrečné zpracování Zapnuto / Vypnuto
i Zdroj: PCTuning.cz
Závěrečné zpracování Zapnuto / Vypnuto

Závěrečné zpracování v první řadě zapíná a vypíná efekt Depth of Field, který rozmazává objekty v dálce. Po vypnutí tohoto nastavení se naměřený počet fps nezměnil.

Minimální vs. maximální nastavení grafiky

Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíl mezi maximálními a minimálními detaily je spíše menší. Pokud se rozhodnete detaily ořezat na minimum, přijdete třeba o trávu, o méně podstatné stíny a také o některé detaily na budovách. I na nejnižší detaily se však dá Bratrstvo hrát. Snížením na minimum se přitom framerate přibližně zdvojnásobí. Na testovaném ATI Radeonu HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 s 4× AA vyskočil na první scéně z 21 na 40 fps, v druhém případě pak z 21 na 38 snímků za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama