Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
autor: Tomáš Šulc , publikováno 7.4.2011
Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Ačkoliv pro herní konzole vyšlo poslední pokračování Assassin's Creed ještě před koncem minulého roku, na počítače hra dorazila teprve před několika dny. Celou tuto časovou mezeru vývojáři dle svých slov strávili vylepšováním grafického kabátku. Ten je nakonec oproti konzolové verzi opravdu o kus lepší, díru do světa ale neudělá.


Kvalita odrazu

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Kvalita odrazu Vysoké / Nízké

Pokud snížíte odrazy, úplně přijdete o odrazy na vodní hladině. Z vody se tak stane jakási nevzhledná hmota, nicméně rychlost renderování poskočí o šest snímků směrem nahoru.

Kvalita postav

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Kvalita postav 5/1

Vůbec žádných rozdílů jsem si nevšiml v nastavení postav. Ty byly pořád stejně detailní v blízkosti i vzdáleně od hlavního hrdiny. Také framerate se nepohnul.

Závěrečné zpracování

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Závěrečné zpracování Zapnuto / Vypnuto

Závěrečné zpracování v první řadě zapíná a vypíná efekt Depth of Field, který rozmazává objekty v dálce. Po vypnutí tohoto nastavení se naměřený počet fps nezměnil.

Minimální vs. maximální nastavení grafiky

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Maximální / minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíl mezi maximálními a minimálními detaily je spíše menší. Pokud se rozhodnete detaily ořezat na minimum, přijdete třeba o trávu, o méně podstatné stíny a také o některé detaily na budovách. I na nejnižší detaily se však dá Bratrstvo hrát. Snížením na minimum se přitom framerate přibližně zdvojnásobí. Na testovaném ATI Radeonu HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 s 4× AA vyskočil na první scéně z 21 na 40 fps, v druhém případě pak z 21 na 38 snímků za sekundu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
30 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 13.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.