Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
autor: Tomáš Šulc , publikováno 7.4.2011
Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Ačkoliv pro herní konzole vyšlo poslední pokračování Assassin's Creed ještě před koncem minulého roku, na počítače hra dorazila teprve před několika dny. Celou tuto časovou mezeru vývojáři dle svých slov strávili vylepšováním grafického kabátku. Ten je nakonec oproti konzolové verzi opravdu o kus lepší, díru do světa ale neudělá.


Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Majitelů průměrných počítačů se dnešní rozbor nastavení týkat nebude, mnoho z vás však bude chtít Assassin's Creed rozchodit na noteboocích či slabších sestavách. I tentokrát jsem proto vyzkoušel vliv jednotlivých nastavení grafiky na vizuální stránku i vzhled. Konkrétně jsem nastavení zkoušel s ATI Radeonem HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 se zapnutým čtyřnásobným vyhlazováním hran.

Kvalita prostředí

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Kvalita prostředí 6/1

Nastavení kvality prostředí zjednodušuje vizuální stránku zejména u budov. Po snížení ze zdí zmizí některé zdobné prvky a zjednodušuje se i samotný model. Některé plastické výstupy tak nahradí pouze nakreslená textura. Framerate po snížení vzrostl z 24 na 26 snímků za sekundu.

Kvalita textur

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Kvalita textur 3/1

Kvalita textur mění obligátní rozlišení textur. Písek před dveřmi je na spodním snímku rozmazaný a stejně tak je podstatně horší i textura na zdi a dlažbě. Vliv na výkon byl ale pouhý jeden snímek za sekundu.

Kvalita stínů

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin\'s Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
Kvalita stínů 5/1

Kvalita stínů je nastavení s největším vlivem na výkon, snížení přineslo nárůst z 26 na 34 fps. Po snížení se přitom vypnou jen méně podstatné stíny, jako jsou ty na dřevěné mřížce na střeše vedle hlavního hrdiny. Drtivá většina stínů ve hře zůstane, pouze se znatelně zhorší jejich kvalita (jsou rozmazané, nepřesné a podobně).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
30 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 13.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.