Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

7. 4. 2011 02:00 23

Seznam kapitol

1. Stále stejný Anvil engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK včetně vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Ačkoliv pro herní konzole vyšlo poslední pokračování Assassin's Creed ještě před koncem minulého roku, na počítače hra dorazila teprve před několika dny. Celou tuto časovou mezeru vývojáři dle svých slov strávili vylepšováním grafického kabátku. Ten je nakonec oproti konzolové verzi opravdu o kus lepší, díru do světa ale neudělá.

Reklama
Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud chcete hrát včetně vyhlazování hran, nároky o něco vzrostou, ale ani v tomto případě se není čeho obávat. V zásadě platí podobná kritéria zmíněná v minulé kapitole, pouze v každém rozlišení potřebujete kartu o jeden stupeň výkonnější.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama