Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

7. 4. 2011 02:00 23

Seznam kapitol

1. Stále stejný Anvil engine 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez vyhlazování 4. Výsledky GK včetně vyhlazování 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Ačkoliv pro herní konzole vyšlo poslední pokračování Assassin's Creed ještě před koncem minulého roku, na počítače hra dorazila teprve před několika dny. Celou tuto časovou mezeru vývojáři dle svých slov strávili vylepšováním grafického kabátku. Ten je nakonec oproti konzolové verzi opravdu o kus lepší, díru do světa ale neudělá.

Reklama
Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Assassin's Creed: Bratrstvo — povedená konverze z konzolí
i Zdroj: PCTuning.cz

Na nejvyšší nastavení je poslední pokračování série poměrně nenáročnou hrou, na libovolné sestavě však hru nerozběháte. Pokud si chcete dopřát ty nejvyšší detaily, v nízkých rozlišeních jako 1280 × 1024 vám bude stačit i slabší grafická karta na úrovni starého ATI Radeonu HD 4850 či Nvidia GeForce GT 240. Pokud však chcete hrát v rozlišeních vyšších, doporučuji spíše výkonnější karty. Jako rozumné minimum do Full HD rozlišení s nejvyššími detaily bych doporučil ATI Radeon HD 5750 či Nvidia GeForce GTS 450.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama