Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11 | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 3. 2011 03:00 37

Seznam kapitol

1. Upravený engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky na nejvyšší detaily (DX 11) bez AA 4. Výsledky na nejvyšší detaily (DX 11) včetně AA 5. Výsledky na střední detaily (DX 9) bez AA
6. Výsledky na střední detaily (DX 9) včetně AA 7. Vliv procesoru na hru 8. Vliv nastavení na hru 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

První Dragon Age se stal velmi populárním RPG, které si oblíbily miliony hráčů. Dvojka sice tolik ovací nesklízí, ani tak však nejde o špatné RPG. My se v článku zaměříme na jeho technologickou stránku, která je skutečně zajímavá: na vývoji se totiž podílelo AMD, a hra tak nabízí i DirectX 11 efekty, avšak s pekelnými hardwarovými nároky.

Reklama
Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Po snížení nastavení na střední a vypnutí DirectX 11 renderování jde framerate raketově vzhůru a Dragon Age II se najednou stává skvěle hratelným takřka na jakémkoliv hardwaru. I v rozlišení 1920 × 1200 byla hra na všech testovaných kartách naprosto plynule hratelná.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama