Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
autor: Tomáš Šulc , publikováno 14.3.2011
Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

První Dragon Age se stal velmi populárním RPG, které si oblíbily miliony hráčů. Dvojka sice tolik ovací nesklízí, ani tak však nejde o špatné RPG. My se v článku zaměříme na jeho technologickou stránku, která je skutečně zajímavá: na vývoji se totiž podílelo AMD, a hra tak nabízí i DirectX 11 efekty, avšak s pekelnými hardwarovými nároky.


Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Po snížení nastavení na střední a vypnutí DirectX 11 renderování jde framerate raketově vzhůru a Dragon Age II se najednou stává skvěle hratelným takřka na jakémkoliv hardwaru. I v rozlišení 1920 × 1200 byla hra na všech testovaných kartách naprosto plynule hratelná.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
40 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.