Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11 | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

14. 3. 2011 03:00 37

Seznam kapitol

1. Upravený engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky na nejvyšší detaily (DX 11) bez AA 4. Výsledky na nejvyšší detaily (DX 11) včetně AA 5. Výsledky na střední detaily (DX 9) bez AA
6. Výsledky na střední detaily (DX 9) včetně AA 7. Vliv procesoru na hru 8. Vliv nastavení na hru 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

První Dragon Age se stal velmi populárním RPG, které si oblíbily miliony hráčů. Dvojka sice tolik ovací nesklízí, ani tak však nejde o špatné RPG. My se v článku zaměříme na jeho technologickou stránku, která je skutečně zajímavá: na vývoji se totiž podílelo AMD, a hra tak nabízí i DirectX 11 efekty, avšak s pekelnými hardwarovými nároky.

Reklama
Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Dragon Age II — RPG se sporným přínosem DirectX 11
i Zdroj: PCTuning.cz

Na nejvyšší nastavení v DirectX 11 režimu je Dragon Age II pekelně náročnou hrou. Dle mých zkušeností je rozumným minimem alespoň 30 fps a na tyto hodnoty se v testovaném nastavením nedostane téměř žádná z testovaných karet. Pozornost si zaslouží také fakt, že hra běhá lépe na kartách AMD Radeon a například Radeon HD 6970 poráží Nvidii GeForce GTX 580, Radeon HD 5770 je zase výkonnostně na úrovni GeForce GTX 560.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama