Dead Space 2 — survival horor s nízkými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Dead Space 2 — survival horor s nízkými nároky

Dead Space 2 — survival horor s nízkými nároky | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

3. 2. 2011 02:00 22

Seznam kapitol

1. Engine už z prvního Godfathera 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez AA 4. Vliv procesoru na hru 5. Vliv nastavení na hru I
6. Vliv nastavení na hru II 7. Vliv nastavení na hru III 8. Galerie in game screenshotů 9. Závěr

Začátek nového roku nebývá dobou, kdy vychází množství kvalitních her. Přesto se ale vždy nějaký silný titul najde. Před rokem to byl Mass Effect 2, letos je onou perličkou Dead Space 2. Hry jsou si navíc podobné nejen vysokými hodnoceními a dobou vydání, ale také starším vizuálním kabátem a nízkými hardwarovými nároky.

Reklama

Decals

 Decals On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Decals On/Off

Po vypnutí decals přestanou na stěnách zůstávat efekty střelby. Rychlost renderování se po vypnutí nezměnila.

Shader Quality

 Shader Quality High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Shader Quality High/Low

Snížení Shader Quality o něco zhorší odrazy světel, patrné je to zejména v pozadí scény vedle oken. Framerate se ale po snížení nezměnil.

Shadow Quality

 Shadow Quality Very High/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Shadow Quality Very High/Off

Nastavení s nejvyšším vlivem na výkon i grafiku je paradoxně až úplně poslední. Je jím nastavení stínů, které lze úplně vypnout. Grafika a zejména atmosféra hry tím ale značně ztratí, proto jejich vypnutí příliš nedoporučuji. Na druhou stranu po snížení poskočil framerate z 42 na 56 fps.

Minimální vs. maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Téměř všechna nastavení hry mají malý či nulový vliv na framerate i vizuální kvalitu hry. Ani rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením proto nejsou propastné a jde v zásadě jen o absenci stínů, post processing efektů a o něco horší nasvícení. V nastavení není vůbec možné ovlivnit rozlišení textur či kvalitu modelů. Není proto divu, že ani rozdíly ve framerate nejsou mezi minimálním a maximálním nastavením grafiky nějak propastné. U ATI Radeonu HD 5670 to v rozlišení 1920 × 1200 px bylo 36/52 fps u první a 31/40 fps u druhé scény.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama