Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010?
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010?

Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010? | Kapitola 4

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

5. 1. 2011 02:00 26

Seznam kapitol

1. Nový engine s podporou PhysX a DirectX 10/11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez AA 4. Vliv procesoru na hru
5. Vliv nastavení na hru I 6. Vliv nastavení na hru II 7. Galerie in game screenshotů 8. Závěr

Zatímco první díl u hráčů příliš neobstál, Two Worlds II si z recenzí odnáší podstatně lepší hodnocení. Mnoho se navíc změnilo i po technologické stránce. Dvojka běží na zbrusu novém enginu, ve kterém vypadá skvěle, pro fyziku používá engine PhysX od NVIDIE a dočkat bychom se měli i patche s podporou rozhraní DirectX 10 a 11.

Reklama
Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010?
i Zdroj: PCTuning.cz

Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010?
i Zdroj: PCTuning.cz

Two Worlds II — vizuálně nejlepší RPG roku 2010?
i Zdroj: PCTuning.cz

Two Worlds II znatelně škáluje také s procesory a pokud máte v počítači výkonnou grafickou kartu, měli byste k ní mít také odpovídající procesor. V případě jedné z nejvýkonnějších karet GeForce GTX 480 to znamená s pomalým procesorem pokles na cca polovinu původního framerate. Jako dostatečný se pro grafickou kartu této kategorie jeví procesor Intel Core i5/i7 na frekvenci okolo tří GHz či podobně výkonný čip od AMD.

Pokud máte v počítači grafickou kartu slabší, bude vám pochopitelně stačit k plnému nakrmení vaší karty i méně výkonný procesor. Hlavní je, že framerate se pohyboval vysoko nad minimem 35 fps i s procesorem Core 2 Duo na nízkých frekvencích. Naopak nepotěší schopnost (ne)využít vícejádrové procesory, škálování Core 2 Duo/Quad je při stejné frekvenci velmi nízké.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama