Tom Clancy´s H.A.W.X. 2 — nenáročný simulátor | Kapitola 8
Seznam kapitol
Druhý díl letteckého simulátoru H.A.W.X. ze série Tom Clancy's je tu přinášíme vám proto jeho rozbor. Jak možná víte, už při vydání benchmarku před dvěma měsíci se okolo hry strhnul velký rozruch kvůli implementaci DirectX 11 a údajné deoptimalizaci pro ATI Radeony. Byly jsme proto zvědavi, jak na tom bude plná verze.
Terrain Tessellation
Nejkontroverznějším nastavením s nejvyšším vlivem na výkon je DirectX 11 teselace. Rozdíly v detailnosti hor jsou při přímém srovnání snímků patrné a rozdíly ve výkonu jsou obrovské. Vypnutí teselace přineslo na dané scéně dvojnásobek fps.
Minimální x maximální nastavení grafiky
Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením grafiky hry jsou patrné méně, než byste možná čekali. Nejedná se totiž o klasické rozdíly v podobě nižšího rozlišení textur a horší kvality modelů. Největší rozdíly jsou v chybějící 3D vegetaci a budovách, v absenci postprocessing efektů a teselaci. Pokud tak máte problémy s plynulostí hry, snížení detailů se rozhodně vyplatí. Rozdíly v grafice totiž nejsou zase tak propastné, výkon však ano. Snížením detailů na minimální vyskočil framerate ze třiceti až ke stu snímkům za sekundu (tj. na trojnásobek).