Tom Clancy´s H.A.W.X. 2 — nenáročný simulátor
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Tom Clancy´s H.A.W.X. 2 — nenáročný simulátor

Tom Clancy´s H.A.W.X. 2 — nenáročný simulátor | Kapitola 8

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

22. 12. 2010 03:00 17

Seznam kapitol

1. Starý engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky GK bez AA 4. Výsledky GK včetně AA 5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Galerie in game screenshotů 10. Závěr

Druhý díl letteckého simulátoru H.A.W.X. ze série Tom Clancy's je tu přinášíme vám proto jeho rozbor. Jak možná víte, už při vydání benchmarku před dvěma měsíci se okolo hry strhnul velký rozruch kvůli implementaci DirectX 11 a údajné deoptimalizaci pro ATI Radeony. Byly jsme proto zvědavi, jak na tom bude plná verze.

Reklama

Terrain Tessellation

 Terrain Tessellation On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Terrain Tessellation On/Off

Nejkontroverznějším nastavením s nejvyšším vlivem na výkon je DirectX 11 teselace. Rozdíly v detailnosti hor jsou při přímém srovnání snímků patrné a rozdíly ve výkonu jsou obrovské. Vypnutí teselace přineslo na dané scéně dvojnásobek fps.

Minimální x maximální nastavení grafiky

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

 Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)
i Zdroj: PCTuning.cz
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením grafiky hry jsou patrné méně, než byste možná čekali. Nejedná se totiž o klasické rozdíly v podobě nižšího rozlišení textur a horší kvality modelů. Největší rozdíly jsou v chybějící 3D vegetaci a budovách, v absenci postprocessing efektů a teselaci. Pokud tak máte problémy s plynulostí hry, snížení detailů se rozhodně vyplatí. Rozdíly v grafice totiž nejsou zase tak propastné, výkon  však ano. Snížením detailů na minimální vyskočil framerate ze třiceti až ke stu snímkům za sekundu (tj. na trojnásobek).

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama