Tom Clancy´s H.A.W.X. 2 — nenáročný simulátor | Kapitola 7
Seznam kapitol
Druhý díl letteckého simulátoru H.A.W.X. ze série Tom Clancy's je tu přinášíme vám proto jeho rozbor. Jak možná víte, už při vydání benchmarku před dvěma měsíci se okolo hry strhnul velký rozruch kvůli implementaci DirectX 11 a údajné deoptimalizaci pro ATI Radeony. Byly jsme proto zvědavi, jak na tom bude plná verze.
Postprocessing
Nastavení postprocessing ovlivňuje efekty, které se aplikují na hotový snímek jako je úprava kontrastu, jasu a podobně. V našem případě to znamená, že scéna se zapnutým postprocessingem je o celá o něco světlejší, nejpatrnější rozdíl je u hor napravo. Rozdíl ve výkonu jsem ale nenaměřil.
Depth of Field
Efekt Depth of Field by měl rozmazat objekty, které nejsou ve stejné hloubce jako ten, na který se zrovna díváte kamerou. Rozdílů ve výkonu ani vizuální stránce jsem si ale nevšimnul.
Particles Density
Podobně tomu je u natavení částicových efektů. Dva místo čtyř výbuchů na zemi jsou dané nepatrným posunutím testované scény, hru totiž není možné úplně zastavit a udělat identickou dvojici screenů.
Shadows
Také u nastavení stínů jsem si nevšimnul žádných rozdílů, přičemž framerate poskočil směrem vzhůru o dva snímky za sekundu. Možná se divíte, že se nevypnuly některé z množství stínů na pohoří. Efektně vypadající stíny hor však nejsou renderovavané v reálném čase, jde o precizně upravené textury.