Hrátky s Unreal Engine X: Dost bylo ticha | Kapitola 11
Seznam kapitol
Minule jsme se podívali ven z první místnosti a naučili se různé fígle s kamerou při skriptování. V dnešním díle se naučíme, jak si usnadnit vytváření hráčova příbytku a jeho okolí pomocí prefabů. Také ozvučíme ten doteď víceméně němý svět nějakými těmi efekty a trochu si odpočineme při dalším skriptování.
Pokud použijete uvedený řádek, stane se zajímavá věc – kamera bude sledovat hráče! Jak to? No proto, že proměnná Location obsahuje vždy hráčovu pozici a co se tedy děje je to, že se kamera v každém frejmu natočí právě k tomu místu – a tedy ho plynule sleduje.
Pokud byste chtěli sledovat skutečně pevně dannou pozici můžete udělat třeba tohle
out_CamRot = rotator(vect(poziceX,poziceY,poziceZ) - out_CamLoc);
Nakonec ještě drobný typ – pokud byste náhodou nechtěli přepínat do thirdperson módu a vidět model postavy hned i v defaultním pohledu, stačí, když někam před return do naší funkce umístíte tohle
SetMeshVisibility(true);