Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
autor: Tomáš Šulc , publikováno 2.12.2010
Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků

Série Call of Duty je trhákem posledních let. Poslední díl Black Ops tak nemůžeme opomenout ani my a podrobně se podíváme na jeho technickou stránku. Velká překvapení však nečekejte. I Black Ops totiž používají starý engine a novinek ve hře najdete jen poskrovnu.


Number of Corpses

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
Numer of Corpses Large/Tiny

Podobná situace nastala u nastavení počtu mrtvol na scéně. Pokud jej snížíte, mrtvá těla mizí rychle až okamžitě. Vliv na výkon byl i v tomto případě nulový.

Minimální x maximální nastavení grafiky

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků

Call of Duty: Black Ops — ve znamení nízkých nároků
Maximální/minimální nastavení grafiky (pro zvětšení klikněte)

Nastavení grafiky je ve hře opravdu minimum a vliv mezi minimálním a maximálním nastavení tak je jen v rozlišení textur a v počtu/detailnosti stínů. Nicméně i tato dvě nastavení způsobila, že rozdíly byly patrné na první pohled. Horší to ale bylo s frameratem, který se o mnoho nepohnul. Rozdíl ve výkonu jsem testoval s ATI Radeonem HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 px s 4× AA a v případě první dvojice screenů jsem naměřil 39 fps při nejvyšším a 46 při nejnižším nastavení grafiky, u druhé testovací scény to pak bylo 38/45 fps.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
34 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 16.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.