Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 11. 2010 02:00 53

Seznam kapitol

1. Nový engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA
5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. Vliv nastavení na hru 7. Závěr

Pamatujete si na původní Lost Planet: Extreme Condition? Šlo o jednu z prvních her s podporou rozhraní DirectX 10, která navíc měla opravdu vysoké hardwarové nároky. V uplynulých dnech se na trh dostal druhý díl této hry s novým enginem a v zásadě lze jednoduše říct, že historie se opakuje.

Reklama
Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Zatímco nároky na výkon grafické karty jsou enormní a na nejvyšší detaily si Lost Planet 2 zahrajete de facto jen kartách GeForce GTX 460/470 a 480, nároky na procesor jsou nízké, protože limitujícím prvkem je de facto vždy grafická karta. Ve vyšších rozlišeních tak hra s procesory de facto vůbec neškáluje a ani v nížších rozlišeních není situace o mnoho jiná. Lze tak říct, že k hraní Lost Planet 2 vám stačí i průměrný či slabší procesor, prim hraje jednoznačně grafická karta.

Kompatibilita s NVIDIA 3D Vision

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Protože jde o hru na jejímž vývoji se NVIDIA částečně podílela, zajistil si zelený výrobce i kompatilitu se svou technologií 3D Vision. Ve 3D tak hra vypadá jednoduše skvěle a zejména v džungli jste herním světem doslova pohlceni a zážitek ze hry je skvělý. Nevšiml jsem si ani žádných bugů v obraze a stejně tak texty jsou dobře čitelné. Jediný problém je tak s framerate, protože už samotná hra je velmi náročná. Nicméně pokud jsem snížil vyhlazovování na 2× MSAA a úroveň DirectX 11 efektů (které jsou vcelku zbytečné , viz další kapitola) na nízké, byla hra v 1680 × 1050 px s GeForce GTX 460 1 GB vcelku plynule hratelná.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama