Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 11. 2010 02:00 53

Seznam kapitol

1. Nový engine s podporou DirectX 11 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA
5. Vliv procesoru na hru, 3D Vision 6. Vliv nastavení na hru 7. Závěr

Pamatujete si na původní Lost Planet: Extreme Condition? Šlo o jednu z prvních her s podporou rozhraní DirectX 10, která navíc měla opravdu vysoké hardwarové nároky. V uplynulých dnech se na trh dostal druhý díl této hry s novým enginem a v zásadě lze jednoduše říct, že historie se opakuje.

Reklama
Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Lost Planet 2 — náročné DirectX 11 s malým přínosem
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak je vidět už z testů hry bez vyhlazování hran, na nejvyšší detaily v DirectX 11 režimu je druhý Lost Planet opravdu velmi náročnou hrou. Abyste se dostali v průměru nad 30 fps, což je rozumné minimum, potřebujete alespoň grafickou kartu na úrovni NVIDIA GeForce GTX 460 či ATI Radeon řady HD 5800, což rozhodně není standard a drtivá většina uživatelů tak bude muset snižovat detaily. Všimněte si také, že hra výrazně lépe běhá na kartách NVIDIA GeForce, kdy GTX 460 s 1 GB paměti v testech poráží i ATI Radeon HD 5870. Že by výrazně lepší optimalizace architektury Fermi pro DirectX 11, čímž se NVIDIA tak ráda chlubí? Pravděpodobněji zní, že si NVIDIA při vývoji zajistila výrazně lepší optimalizaci hry. Se studiem Capcom totiž dlouhodobě spolupracují.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama