StarCraft II — pokračování legendární strategie | Kapitola 7
Seznam kapitol
Vydání očekávaného StarCraftu II je za dveřmi a my dostali možnost otestovat těsně před vydáním hotovou hru. Jako vždy se zaměříme na engine, benchmarky grafických karet i procesorů a dáme vám pár tipů, kterými nastaveními lze snadno vymáčknout nějaký ten snímek za sekundu navíc. Vyplatilo se dlouhé čekání na druhý díl?
Shadows
Také snížení samotného nastavení stínů s výkonem ani vzhledem hry moc nepohne, protože samotné nastavení lze snížit jen na Medium, kdy ve hře zůstanou všechny dynamické stíny a změní se mírně jen jejich ostrost. Vliv na výkon jsem nenaměřil.
Terrain
Vliv nastavení terénu záleží na tom, jakou hrajete mapu. Pokud je to mapa s velkým množstvím vody a vegetace, je vliv tohoto nastavení poměrně velký. Na mapě v poušti jako tomu bylo v mém případě byl ale vliv tohoto nastavení velmi malý a snížením jsem přišel jen o několik rostlin. Vliv na výkon byl neměřitelný.
Reflections
Nastavení Reflections mění zejména odrazy od vodní hladiny. Rozdíly jsou snadno pozorovatelné, vliv na výkon byl jediný snímek za sekundu.
Effects
Nastavení efektů by sice mělo ovlivňovat detailnost výbuchů, prachu a dalších částicových efektů, v praxi jsem si ale rozdílů nevšiml a nenaměřil jsem je ani ve výkonu.