StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek StarCraft II — pokračování legendární strategie

StarCraft II — pokračování legendární strategie | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 7. 2010 02:00 83

Seznam kapitol

1. Engine s velkými možnostmi modifikací 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Závěr 10. Galerie in game screenshotů

Vydání očekávaného StarCraftu II je za dveřmi a my dostali možnost otestovat těsně před vydáním hotovou hru. Jako vždy se zaměříme na engine, benchmarky grafických karet i procesorů a dáme vám pár tipů, kterými nastaveními lze snadno vymáčknout nějaký ten snímek za sekundu navíc. Vyplatilo se dlouhé čekání na druhý díl?

Reklama
StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud máte v počítači slabší grafickou kartu anebo si chcete dopřát vyhlazování hran, budete muset pravděpodobně snížit nějaké detaily. Možných nastavení je ve hře opravdu mnoho a jako obvykle jsme proto všechna nastavení prošli a vyzkoušeli jejich vliv na hru. Tentokrát to bylo s ATI Radeonem HD 5670 v rozlišení 1920 × 1200 px, kdy hra jela v průměru jen okolo 30 fps a trhání obrazu bylo citelné.

Texture Quality

 Texture Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Texture Quality Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Prvním nastavením grafiky je rozlišení textur. Jeho snížení má za následek vcelku radikální snížení kvality obrazu, všechny velmi ostré textury se rázem stanou rozmazané a požitek ze hry jde dolů. A samotné nastavení má i malý vliv na výkon, počet fps stoupnul jen o jediný snímek za sekundu.

Shaders

 Shaders Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Shaders Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Největší vliv na vzhled hry má nastavení Shaders, protože ovlivňuje ještě nastavení Lighting (světla) a Shadow (stíny), které sníží také na minimum. Rozdíl ve vizuální stránce hry je proto přímo propastný a podobné je to s výkonem, který jde při snížení nastavení na minimum nahoru o desítky fps (v mém případě z 35 na 60).

Lighting

 Lighting Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)
i Zdroj: PCTuning.cz
Lighting Ultra (po najetí myší se zobrazí Low)

Samotné nastavení světel má na grafiku hry jen menší vliv, v případě testovacího obrázku se jen vypnula světelná aura okolo jednotek a krystalu. Nárůst výkonu byl jen jediný snímek za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama