StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek StarCraft II — pokračování legendární strategie

StarCraft II — pokračování legendární strategie | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

20. 7. 2010 02:00 83

Seznam kapitol

1. Engine s velkými možnostmi modifikací 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA 5. Vliv procesoru na hru
6. Vliv nastavení na hru I 7. Vliv nastavení na hru II 8. Vliv nastavení na hru III 9. Závěr 10. Galerie in game screenshotů

Vydání očekávaného StarCraftu II je za dveřmi a my dostali možnost otestovat těsně před vydáním hotovou hru. Jako vždy se zaměříme na engine, benchmarky grafických karet i procesorů a dáme vám pár tipů, kterými nastaveními lze snadno vymáčknout nějaký ten snímek za sekundu navíc. Vyplatilo se dlouhé čekání na druhý díl?

Reklama
StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

StarCraft II — pokračování legendární strategie
i Zdroj: PCTuning.cz

Přesně jak se dalo čekat podle výsledků karet v režimu bez vyhlazování hran, k plnému nakrmení nejvýkonnějších karet potřebujete co možná nejrychlejší procesor. S rostoucí frekvencí škáluje hra téměř lineálně bez ohledu na rozlišení, což se moc často nevidí. Velké nároky na výkon procesoru jsou však částečně dané špatnou optimalizací hry. Zatímco dnes už je téměř standardem, že hry plně využívají potenciálu vícejádrových procesorů, u StarCraftu II tomu tak není a rozdíly mezi Core 2 Duo a Quad jsou v poměrně malé, jen okolo slabých 10 %.

Zároveň ale mějte při čtení těchto výsledků na paměti, že testování probíhalo s nejvýkonnější jednočipovou kartou současnosti. Pokud máte v počítači třeba novou GeForce GTX 460 768 MB anebo ATI Radeon HD 5830, bude vám k jejich nakrmení stačit třeba procesor Core i5 s frekvencí okolo 3 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama