Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky

Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky | Kapitola 7

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

21. 6. 2010 03:00 32

Seznam kapitol

1. Vlastní engine, který si na nic nehraje 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru 7. Závěr 8. Galerie in game screenshotů

Ačkoliv patří léto k obdobím, kdy příliš nových kvalitních her nevychází, dá se čas od času přeci jen nějaký ten zajímavý titul objevit. Patří mezi ně rozhodně arkádová závodní hra Blur. My vám proto přinášíme její hardwarový rozbor, ve kterém se podíváme, jaké železo budete potřebovat, abyste si tuto hru mohli užít v nejvyšší kvalitě.

Reklama
Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Blur je zástupcem jedné velké skupiny her dnešní doby. Jsou to hry, které byly původně vyvíjeny pro herní konzole a na stolní počítače se dostaly až dodatečně. A protože Playstation 3 i Xbox 360 má v dnešní době výkon značně nižší než nejnovější stolní počítače, nenabízí hra tu nejmodernější vizuální stránku a k jejímu rozběhání rozhodně nepotřebujete tu nejvýkonnější grafickou kartu, bohatě postačí karta na úrovni nižší střední třídy jako je třeba ATI Radeon HD 5670. Na druhou stranu Blur nevypadá ani nijak ošklivě, což můžete sami posoudit v poslední kapitole na obrázcích v plné kvalitě. Osobně mne dále titul překvapil svými poměrně slušnými nároky na výkon procesoru, že budu k hraní hry potřebovat ideálně čtyřjádrový procesor a s dvoujádrovým Core 2 Duo na frekvenci okolo 2,5 GHz bude hra běhat jen okolo 30 fps, jsem osobně opravdu nečekal.

Co je pro hry předělané z konzolí typické a nevyhnul se tomu ani Blur, je oholené nastavení detailů. To je u této hry dovedené do největšího extrému, nastavení grafiky totiž bylo zredukováno na jedno jediné nastavení ve čtyřech bodech, přičemž rozdíly mezi nimi navíc nejsou nijak extra znatelné, mezi třemi nastaveními jsou dokonce naprosto minimální.

Poděkování

Děkujeme partnerům Acer, Asus, Gigabyte, Intel a MSI, kteří zapůjčili další vybavení na testy.

   

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama