Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky

Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky | Kapitola 5

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

21. 6. 2010 03:00 32

Seznam kapitol

1. Vlastní engine, který si na nic nehraje 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru 7. Závěr 8. Galerie in game screenshotů

Ačkoliv patří léto k obdobím, kdy příliš nových kvalitních her nevychází, dá se čas od času přeci jen nějaký ten zajímavý titul objevit. Patří mezi ně rozhodně arkádová závodní hra Blur. My vám proto přinášíme její hardwarový rozbor, ve kterém se podíváme, jaké železo budete potřebovat, abyste si tuto hru mohli užít v nejvyšší kvalitě.

Reklama
Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

S tím, jak malé jsou nároky Bluru na výkon grafické karty, rostou nároky na výkon procesoru. Čím je to dané? Jednoduše tím, že grafická karta ve hře není limitujícím prvkem, kterým se stává procesor. A to opravdu velmi výrazně. Se slabým dvoujádrovým čipem Core 2 Duo na frekvenci 2,4 GHz spadl Blur pod průměrných 30 fps bez ohledu na grafickou kartu, v našem případě to byla výkonná GeForce GTX 285. Nepomůže tedy ani snížení detailů, které snižuje nároky na výkon GK! Zatímco z grafických karet vám tak stačí kdejaký "šunt", procesor by zase tak slabý být neměl, osobně bych v ideálním případě doporučil čtyřjádrový čip, ve hře s ním budete mít vyšší fps než s výrazně lépe taktovaným dvoujádrem, viz výsledky Core 2 Duo 3,6 GHz a Quad 2,4 GHz.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama