Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky

Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

21. 6. 2010 03:00 32

Seznam kapitol

1. Vlastní engine, který si na nic nehraje 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA 4. Výsledky grafických karet včetně AA
5. Vliv procesoru na hru 6. Vliv nastavení na hru 7. Závěr 8. Galerie in game screenshotů

Ačkoliv patří léto k obdobím, kdy příliš nových kvalitních her nevychází, dá se čas od času přeci jen nějaký ten zajímavý titul objevit. Patří mezi ně rozhodně arkádová závodní hra Blur. My vám proto přinášíme její hardwarový rozbor, ve kterém se podíváme, jaké železo budete potřebovat, abyste si tuto hru mohli užít v nejvyšší kvalitě.

Reklama
Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Blur — futuristická arkáda s přijatelnými nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

Pokud vám stačí hraní bez vyhlazování hran, jsou nároky Blur opravdu velmi malé a všechny testované karty se i v rozlišení 1920 × 1200 px dostaly přes hranici průměrných 40 fps, což znamená naprostou plynulost. Všimněte si ale velmi malých rozdílů mezi jednotlivými rozlišeními a zejména mezi jednotlivými kartami NVIDIA GeForce. Hra bude zřejmě značně limitovaná procesorem (testovali jsme na Core i7 3,6 GHz), což ostatně zjistíme za chvíli.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama