Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU

Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU | Kapitola 9

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

5. 4. 2010 02:00 110

Seznam kapitol

1. Nový engine s podporou NVIDIA CUDA 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF (bez CUDA efektů) 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF (bez CUDA efektů) 5. Výsledky grafických karet GeForce včetně CUDA efektů 6. Vliv procesoru na hru, 3D Vision
7. NVIDIA CUDA efekty — srovnávací screeny 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Vliv nastavení na hru III 11. Závěr

První díl akční hry Just Cause se do paměti hráčů příliš nezapsal. To dvojka má poněkud větší ambice a v recenzích sklízí poměrně vysoká hodnocení. A dobře našlápnuto má i po stránce technologické. Hra má totiž výbornou vizuální stránku a v jistém ohledu jde o ukázku budoucnosti. Just Cause 2 totiž ve velkém využívá GPGPU technologie.

Reklama

Objects Detail

 Objects Detail Very High/Low
i Zdroj: PCTuning.cz
Objects Detail Very High/Low

Nastavení Objects Detail mění jen drobnosti jako je například zobrazení některých objektů v dálce. Rozdíly jsou velmi malé a také rozdíl ve výkonu jsem nenaměřil.

Decals

 Decals On/Off
i Zdroj: PCTuning.cz
Decals On/Off

Decals vypne/zapne díry po kulkách a výbuších, které zůstávají v prostředí. Vliv na výkon je nulový.

Soft Particles

alt

alt
Soft Particles On/Off

Nastavení Soft Particles omezí míru částicových efektů jako je kouř. Vliv na výkon je malý, snížením jsem si pomohl z 28 na 30 fps.

High-res Shadows

alt

alt
High-Res Shadows On/Off

High-Res Shadows nastavení menší rozlišení u stínů. Rozdíly jsou malé, snížením jsem si pomohl o dva snímky za sekundu.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama