Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU

Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

5. 4. 2010 02:00 110

Seznam kapitol

1. Nový engine s podporou NVIDIA CUDA 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet bez AA/AF (bez CUDA efektů) 4. Výsledky grafických karet včetně AA/AF (bez CUDA efektů) 5. Výsledky grafických karet GeForce včetně CUDA efektů 6. Vliv procesoru na hru, 3D Vision
7. NVIDIA CUDA efekty — srovnávací screeny 8. Vliv nastavení na hru I 9. Vliv nastavení na hru II 10. Vliv nastavení na hru III 11. Závěr

První díl akční hry Just Cause se do paměti hráčů příliš nezapsal. To dvojka má poněkud větší ambice a v recenzích sklízí poměrně vysoká hodnocení. A dobře našlápnuto má i po stránce technologické. Hra má totiž výbornou vizuální stránku a v jistém ohledu jde o ukázku budoucnosti. Just Cause 2 totiž ve velkém využívá GPGPU technologie.

Reklama
Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU
i Zdroj: PCTuning.cz

Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU
i Zdroj: PCTuning.cz

Just Cause 2 — super grafika, vysoké nároky a GPGPU
i Zdroj: PCTuning.cz

Už v základním režimu bez vyhlazování hran a GPGPU efektů je Just Cause 2 poměrně dost náročnou hrou. I v nízkém rozlišení 1280 × 1024 px se nad průměrných 30 fps nedostane ATI Radeon HD 5670 a GeForce GT 240, v 1680 × 1050 odpadnou GeForce GTS 250 a Radeon HD 4850 a pro rozlišení 1920 × 1200 px už potřebujete výkonné karty jako je ATI Radeon HD 4890 a výkonnější. Dokonce i GeForce GTX 285 skončila pod hranicí 30 snímků za sekundu a to jsme teprve v režimu bez AA a CUDA efektů! Just Cause 2 si rozhodně nezahrajete na nejvyšší detaily na libovolném počítači. Alespoň že režim SLI funguje na jedničku, CrossFire jsem neměl možnost vyzkoušet.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama