Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
autor: Tomáš Šulc , publikováno 24.3.2010
Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky

Pokud se počítáte mezi fandy her a zároveň se zajímáte o technologicky vyspělé tituly, jistě jste už slyšeli o ruském Metru 2033. A pokud ne, měli byste to ihned změnit. Metro 2033 je totiž novou počítačovou hrou, při jejímž testování jsem si několikrát vzpomněl na Crysis. Je libo dech beroucí grafiku, která je vykoupena extrémními nároky?


Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky

DirectX 11 je v kurzu a protože za pár dní vyjdou nové GeForce GTX 4x0, bude jej tlačit nejen AMD, ale také NVIDIA. Má tedy DirectX 11 u Metro 2033 nějaký praktický přínos, nebo je to stejná bublina jako u Colin McRae DiRT 2 a Aliens vs Predator?

Advanced Depth of Field

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
Advanced DoF On/Off

Prvním nastavením je Advanced Depth of Field, které by mělo přinést věrnější rozmazání obrazu v závislosti na tom, kam se právě díváte (hloubka ostrosti). Nicméně rozdílů jsem si nevšiml a rozdíl ve výkonu byl taktéž minimální.

Tessellation

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
Tessellation On/Off

Druhým DirectX 11 nastavením je teselace. Ta se podobně jako dříve u DiRTu 2 a Call of Pripyat týká jen některých objektů, zejména postav. Rozdíly jsou však jen stěží rozeznatelné a také vliv na výkon je nulový. Na otázku, zda vám DirectX 11 přinesou nějaký požitek navíc, se proto dá jednoznačně odpovědět: ne.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
190 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 80.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.