Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hry Článek Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky | Kapitola 3

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

24. 3. 2010 02:00 67

Seznam kapitol

1. Grafika jakoby ze S.T.A.L.K.E.R.O.V.A. oka vypadla 2. Nároky hry, testovací sestava, metodika 3. Výsledky grafických karet na střední detaily (DirectX 9) 4. Výsledky grafických karet na nejvyšší detaily (DirectX 10) 5. Výsledky grafických karet v režimu DirectX 11 6. Vliv procesoru na hru 7. Přínos DirectX 11 efektů
8. Rozdíl v DirectX 9, 10 a 11 renderování 9. Vliv nastavení na hru — scéna 1 10. Vliv nastavení na hru — scéna 2 11. Vliv nastavení na hru — scéna 3 12. Závěr 13. Galerie ingame screenshotů

Pokud se počítáte mezi fandy her a zároveň se zajímáte o technologicky vyspělé tituly, jistě jste už slyšeli o ruském Metru 2033. A pokud ne, měli byste to ihned změnit. Metro 2033 je totiž novou počítačovou hrou, při jejímž testování jsem si několikrát vzpomněl na Crysis. Je libo dech beroucí grafiku, která je vykoupena extrémními nároky?

Reklama
Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
i Zdroj: PCTuning.cz

alt

alt

Už na střední nastavení (Normal) je Metro 2033 opravdu velmi náročnou hrou, avšak dá se ještě smysluplně hrát. Přes 30 fps v průměru jsem naměřil u všech karet ve všech rozlišeních s výjimkou NVIDIA GeForce GT 240. Na této kartě hra nebyla vůbec hratelná, jako důvod mne napadá snad jen 8 ROP jednotek.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama