Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky | Kapitola 11
Seznam kapitol
Pokud se počítáte mezi fandy her a zároveň se zajímáte o technologicky vyspělé tituly, jistě jste už slyšeli o ruském Metru 2033. A pokud ne, měli byste to ihned změnit. Metro 2033 je totiž novou počítačovou hrou, při jejímž testování jsem si několikrát vzpomněl na Crysis. Je libo dech beroucí grafiku, která je vykoupena extrémními nároky?
DirectX 9 režim
DirectX 9 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 9 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 9 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 10 režim
DirectX 10 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 10 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 11 režim
DirectX 11 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)
DirectX 11 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)
U poslední scény jsou vidět rozdíly v grafice hry zejména mezi nastavením Low a Normal, kdy se nahraje výrazně lepší textura podlahy. V nastavení High se zapne podpora technologie Ambient Occlusion a ve Very High se o něco vylepší práce se světlem okolo lampy. Nerad to říkám, ale rozdíly v režimech DX 9-11 jsou opět nulové. Plynulost hry se měnila pouze v závislosti na nastavení a to 60 fps u Very High, 70 u High, 105 u Normal a 112 u Low.