Hlavní stránka Multimédia Hry a zábava Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
autor: Tomáš Šulc , publikováno 24.3.2010
Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky

Pokud se počítáte mezi fandy her a zároveň se zajímáte o technologicky vyspělé tituly, jistě jste už slyšeli o ruském Metru 2033. A pokud ne, měli byste to ihned změnit. Metro 2033 je totiž novou počítačovou hrou, při jejímž testování jsem si několikrát vzpomněl na Crysis. Je libo dech beroucí grafiku, která je vykoupena extrémními nároky?


DirectX 9 režim

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 9 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 9 režim, střední detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 9 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 9 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)

DirectX 10 režim

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 10 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 10 režim, střední detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 10 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 10 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)

DirectX 11 režim

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 11 režim, nízké detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 11 režim, střední detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 11 režim, vysoké detaily (pro zvětšení klikněte)

Metro 2033 — Skvělá grafika a extrémní nároky
DirectX 11 režim, nejvyšší detaily (pro zvětšení klikněte)

Také u druhé scény jsou rozdíly v grafice s vyšší kvalitou vizuální stránky hry dané zejména lepším osvícením a třeba rozlišení textur nehraje téměř roli. Rozdíly v DirectX 9, 10 a 11 režimu jako obvykle nulové. Framerate se v závislosti na nastavení hry pohyboval 50/45/33/19 fps u všech tří režimů renderování.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
190 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 80.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.